Monday, April 4, 2011

Mimpi Seram !!

assalamualaikum wbt..

walaupun gua pernah nampak hantu dulu, tapi hantu dalam mimpi lebih menyeramkan. selalunye mimpi terhasil apabila kita terlalu banyak berfikir tentang sesuatu perkara. contohnya gua. dulu gua pernah bela rambut panjang, tapi satu hari gua decide nak potong. tapi gua dilema, nak potong ke taknak. sampai terbawak2 dalam mimpi.

tapi yg peliknya gua mimpi hantu rambut nak curi rambut mak gua sbb hantu tu botak, xde rambut. ape class hantu xde rambut. kan??


pocong pun gua penah mimpi. sampai gua tersentak dari tidur. seram sangat punye pasal. huhu


tapi baru2 ni ade orang mimpi gua. terharu gua. gua tak pernah jumpe die. die merupakan seorang blogger. pembaca blog gua jugak. siape die? meh terjah ke blog NORSHARMILA. http://norsharmila3343.blogspot.com/

bukan camni norsharmila mimpi gua. ni rekaan gua semata-mata.. haha


p/s: ni mesti kes baca blog gua sebelum tidur. ke blog gua sgt best?? haha perasan. okbai!

10 comments:

Nebengz... said...

wat???...

Cik Bidadari said...

hehehehehe... comellah entry awak... weeeeeeeeeeeee kita suka... kita mimpi the rock... ja selalu...

Gimi said...

kalau mimpi hantu botak, tak la seram...sebab bese hantu ni seram sebab rambut dia yg panjang tu..

yanyan said...

hahaha memag pun best blog aesya okay.
yanyan sukaaa baca ! even, kdg2 tak sempat nk komen sume ^_^

The Lady & Mr Vampire said...

hhaha..kelakar gila la!

C I K . F Y Z A said...

mimpi antu botak bkn seram..tp itu dah masuk mimpi genre seram komedi ..hoho

saya bukan tomato said...

hahahahaha !! mmg blog aesya best oke .

bila plak org nak mimpi ceq nih . miahah :D

pipoq said...

aku dah seminggu tidur tanpa mimpi..adakah maknanya otak aku tak berfungsi dengan baik ?

CikBulat said...

Ni blog yang dulu masa kecik xda rambut kan? HAHAHAHAHA!!

norsharmila said...

haha. aesya, malu i tw ;p

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat