Sunday, April 24, 2011

Online Guna iPad

assalamualaikum wbt.. rupanya beginilah wajah blog aku kat iPad. semart gak. haha xdela serabut sangat kan.



perghh..syiok jugak kalau korang pepagi sambil breakfast bukak blog aku baca komik..hahaha..

dan ini haruslah jangan dilupakan bile anda ade iPad @ iphone !!

hehehe..

p/s: takkan aku nak cakap ipad tu aku punya! nanti korang curik! opss terbagitau pulak!! hahahaaaaa.....



teringin?? survey2 la kat sini APPLE. yang pasti, ongkosnya perlu ade dehhh...

15 comments:

Niaa Sameon said...

ehh, jeles nye :[

puanbee said...

wah dasyat dia .. :)

Shazwan said...

wah!! pakai ipad

mahirahnazlim said...

ipad woooooooo !

KAMIHIDUP said...

wah, ipad, dasat. :)

Khel Khaliesah said...

seyes, jeles.

NabiLLa NaSir said...

okey jeles. ade rezeki nk gak angkat satu =)))

tqaAwesome said...

tggu ipad 2 weh.. xde lagi kat malaysia

iяDiиa said...

mcm mne nak buat header blog tue ea ? :)
cantik lahh <3

iяDiиa said...

mcm mne nak buat header blog tue ea ? :)
cantik lahh <3

FAHMI said...

Cah,baru nak merasa pegang ipad eh?Aku ipad 1 dah buang lama dah..tengah tunggu ipad 2 je.*gaya riak tahan dewa. wahahahaha

Woofer Storm said...

nak juga..leh beli tuk ai tak??ahaaaaaa

Izyan Masri said...

MUAHAHA.DAH TAU SAPA PUNYA IPAD.BOLEHLAH KIDNAP LEPAS NI XD

PeNgEmiS dUniA said...

kaya gilak lu ! ni wa semangat mau cari lu ni ! muahaha

yaya|azura said...

Besar giler utk main angry birds.... huaaaa syoknyeee!

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat