Monday, April 25, 2011

Excited Naik Motor

assalamualaikum wbt.. korang sume mesti pandai bawak motor kan? rempit rempit keliling kampung. pergghh best kan. tapi gua tak reti bawak la.. naik motor pun dua tahun sekali agaknya. memang gua jarang naik motor la senang cite. kat rumah pon ade kereta sahaja.. so bila jumpa motor ni macam batak sikit la kan. muahaha..

adik gua baru ade motor. satu hari gua ajak die

"weh jom bawak aku pusing2 sini "

"jomm"

"nak pakai helmet!"

"tak payah ar, dekat2 aje"

"alaaa"

macam pelik lak yg duduk belakang pakai helmet, yang bawak tak pakai. so gua xjadi pakai helmet..haha

sebelum bertolak

selepas sampai rumah semula......
T.T tudung gile serabai.muka macam kena urut!

ok bukti gua eksaited nak mati. HAHA



ala.. naik kereta je la dgn gua jom..

time ni bawak kia spectra. bergaya tak?? muahaha

okbai!


p/s: mengong la kau aesya! naik motor je pun!!!

7 comments:

Mnaz said...

tak advance.....gua punya story lagi best..hohohoho http://stalknebengz.blogspot.com/2011/04/pakailah-topi-keledar-dengan-selamat.html

Unknown said...

rempit dak? pasni try aa nek motor p semayang jumaat lak. hahaha

pipoq said...

terharu jugak aku membacanya..

Anonymous said...

tayah pakai helmet baru exited.. hahah

KAMIHIDUP said...

heeee, biasalah benda baru, memang eksited. :)

F_H said...

perg... [ape aku pergh kan]

suke duk seblah girl memandu

tgk dorg mamdu

concentration y teramat.. haha

ILA HonEyBuNNy said...

lama sudah xnaik moto...

ne terasa nak naik moto neh..hehe

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat