Saturday, April 23, 2011

Baca Komik Terbalik ?



haha..assalamualaikum wbt.. first time aku bace komik doraemon bila aku darjah 6. percaya tak? okey silalah percaya. lepas upsr kami menghabiskan masa berfoya2 kat dlm kelas.. muahaha.. main itu ini..

yang penting, nak tau kenapa aku boleh tersalah baca dari belakang ke depan? sebab..


aku suke bace shin chan. komik ni terbalik...


so aku ingat doraemon pun terbalik. muahahaha..

20 comments:

Nebengz... said...

ngader ngader......eiii

Cik Tqah said...

haha..saje r tuh kann

saya bukan tomato said...

hahahah ! kadang2 baca komik tu sndri pening sbb ada yg trbalik gak.. hii

RasyidHamid said...

ahahah...alahai`~~~

syazwana said...

lama gila tak layan komik shin chan.
=.=

KAMIHIDUP said...

wah, nak pengsan jap, heee. :)

oneTieyha said...

hehe,,prnh terjadi gk kt kiter..hehe

zakiah said...

apesal macam tak pernah jumpa pun komik shin chan .aish ==!

Cikya said...

kalau baca komik manga yang ada banyak boxes lagi lar pening nak faham.. :D
kreko ker

FAHMI said...

patot kau lucah kan cah..baca shin chan rupanya...hahaha(cah?)

forever love said...

hahaha. komik jepun mmg terbalik pung

pipoq said...

doraemon ? tak best lansung..crayon shin chan jugak yang best..

Ateeka Amer said...

komik jepun/manga memang gitu. aku pun biol gak mula2 eshh

nub said...

noob!! hahaha

AesyaZealous said...

@saya bukan tomato tulaa..ade yg terbalik,ade yg x

@Cik Tqah haha mane ade

@Nebengz... mne de i ngadeeee

AesyaZealous said...

@Cikyaxpenah bace kreko..hik3

AesyaZealous said...

@pipoqkannn yeah kite geng

AesyaZealous said...

@Ateeka Amer haha same2

Farhanah Mokthar said...

kite pon suka baca komik doremon.
hee :P

Ain Zulaikha said...

hehe sama lah, tah pape tah, patutlah tak faham rupanya baca terbalik.. sabar aje lah.. ;)

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat