Friday, April 22, 2011

Bayar! Kalau tak Gua Potong!!

tengah syok syok layan perasaan, tiba-tiba henpon berbunyi....

one love, one love......

UNKNOWN

"hello"

"hello. em ni cik Aisyah Nadirah ke?" (suara dah macho dahhhh..haishhh)

"ya saya"





























" saya dari Maxis Center nak maklumkan bil broadband cik berjumlah RM136 masih belum berbayar. utk mengelakkan daripada dipotong, cik boleh bayar selewat2nya Jumaat ni"

"err, okay" (aiseh!!gua lupe nak bayor!)

"boleh saya tau cik buat pembayaran melalui ape?"

"err, maybank2u online"

"okay. cik boleh bayarla sblm jumaat ni ok"

"okay2..thanks2"
tutt tutt...


SABOR JELA......

9 comments:

forever love said...

lain kali guna la topup..haha

Hidaya Sarbini said...

hahaha...ingatkan hutang ngn ALONG..

apik pehe said...

huhu..bayar cepat..jumaat dah nih

KAMIHIDUP said...

ingatkan apa lah tadi, sabau jela. :)

pipoq said...

nak kesian ke nak gelak guling guling ?

hmmm...

senang cakap, dah pandai guna tu pepandai la bayor weh..

ok, sambung pikir dulu..nak kesian ke nak gelak..

RIDZWAN MOHAMED HUSSIN said...

sabar2.hutang budi je boleh bawa mati

Cikya said...

tu maxis ada yang tolong call..
ni celcom broadband, hantar mesej reminder..
sekali kena potong, mahu kalut nak membayar.. T.T

FAHMI said...

nak aku tolong bayarkan?hahaha

puteraduyong said...

hehe...bayo cepat...kan nanti takleh nak blogging... :)

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat