Friday, April 1, 2011

Gua Ni Peramah Ke ?

assalamualaikum wbt.. korang rasa la kan, gua ni sombong x? hahaha kalau korang tengok gua for the real la kan. mesti lu orang ingat gua ni sombong, muke serius plus blur, longo semacam dan juga xcantik. hahah.

masa gua masuk sekolah baru dulu, muka gua ketat gile, yela sape suka pindah sekolah kan? huhu..

beberapa hari lepas gua masuk, gua ade dengar satu benda dr sorang member gua. die kate, ade member lain kata gua sombong.

actually, gua tak pernah nmpak die lambai kat gua. maybe gua tak nmpak sbb gua tak pakai spek agaknye masa tu. sabo jela.

gua cube sedaya upaya untuk jadi peramah di dunia blogger ni. tapi terlalu ramai sampai gua pun tak terlayan korang semua. huhu.

p/s : siapa yang dah kenal gua, dia tahu gua camne orangnye. gua banyak cakap, suke bercerita dan kadang2 rasa nak lempang diri sendiri sebab cakap benda bukan2.. huhu

korang rasa gua ni peramah x? huahuahau...

8 comments:

saya bukan tomato said...

hihihih aesya kompem peramah.. klu jumpa cane r ni.. ceq pendiam n pemalu ;p

Nazrul Ashraff said...

haha..kelakar :)

Hafiz Hafizol said...

huhuhu... kecian dia.. sabbo jelaa.. diorg jeles ngan kamu lettew.. huhukk...

azwa amani said...

orgkan boleh cakap ape2 jer die nak..yg pentng, kita tahu siapa diri kita :)..

PeNgEmiS dUniA said...

boleh saya tolong lempangkan awak ? hahaha

Cik Yana said...

Kalau nak kene layan semua blogger, letih la cik Aesya. Heheheh~ tak tidur la 24 jam :)

Entry terkini: Happy Birthday Superman!!! :)

Syazwana said...

hahaha.yang penting kite enjoy
:D

Anonymous said...

awal yang baik

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat