Tuesday, March 29, 2011

SALAH SIAPA ??

assalamualaikum wbt.. hai korang. ape kaba? hope sihat walafiat. untuk pengetahuan korang semua, gua adalah penumpang tetap RapidKL kt uitm shah alam tu...haha

bkn gua xnak drive tp kereta gua xde sticker. gua malas nk berlari sbb kene kejar dgn guard. dan juga gua tak sanggup terima hakikat kalau gua kena saman. muahaha..

okay, berbalik kpd title. gua selalu jugak la tgk sekeliling dan buat analisis berdasarkan ape yg gua tgk. gua mmg sentiasa igt kata2 cikgu fizik gua. beliau suruh kami tengok sesuatu bukan sekadar pandangan kosong saja, tapi kena berfikir, ape fizik disebaliknya.

perghh. hebat.

jadi gua ade buat satu eksperimen td. haha. berikut adalah situasi yg berlaku.

wanita itu tidak dipedulikan


wanita itu dipedulikan


konklusi yang gua buat : DUNIA INI MEMANG INDAH. mari tutup aurat.


SALAH SIAPA??


11 comments:

hasrulwahid said...

bagus . LOL

nadira shahid said...

simple but clear! ;)

forever love said...

haha.. salah kedua2 nya.. haha... masing2 cari dosa..

PeNgEmiS dUniA said...

xleh blah , hahahhaha . aku igt nk cite sal politik ke ape ! hahaha .

Piah Becok said...

betul. dua2 salah. maka, jom tutup aurat.

yanyan said...

mari tutup aurat !
yanyan mcm nak share entry nih. hehe
suka! simple but meaningful :)

red said...

Ade jgk selit unsur politik disitu... ngehehehe

nelly said...

Hahaha ..kelakar !!
=)

biasala tu ..
manusia ~

Ifti Larina said...

waaa bagus gilaaa! THUMBS UP kak ecah!

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said...

yeah betul.. mcm na nak ubah peragai diorng ni ek..ishh

Along Usop said...

awww... seksi.....

rezeki depan mate tu.. =p

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat