Thursday, March 31, 2011

Bapaku Ke Mekah

assalamualaikum wbt.. Isnin malam Selasa hari tu gua ikut family gua ke KLIA. bapak gua pergi Umrah. pukul 12 tgh mlm kami tiba di KLIA. pergghhh gua ngantuk tak ingat.. dah la esok paginya gua ade oral test mandarin. memang terbaik lah..

lebih kurang pukul 1 lebih, lepas salam peluk cium bapak gua, kami semua berangkat pulang. sebelum tu, gua tak akan lepaskan peluang yg lumayan ini.. gua tangkap gambar dgn akak cun kat airport..




cun kan? kahkahkah!


moga abah selamat dan dapat menunaikan umrah dgn baik dan sempurna. aminnn..


p/s: gua kena berjimat cermat dua minggu ni! sumber pendapatan gua xde! huhuhu

2 comments:

Cik Jari said...

moga dimudahkan segala urusan..
aminn

garfield88_aini said...

InsyaAllah... Aminnn...

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat