Monday, March 28, 2011

Entri Maaf.

Entri ini khas buat encik loqman. gua dah buat encik loqman ni marah. gua dah buat salah. gua dah minta maaf. tapi segala pujukan gua die tak layan. lepas seminggu baru die layan gua.


gua harap beliau rasa sgt terharu sbb gua amik masa 5 minit utk gua lukis kartun kat atas ni. walaupun tak secomel gua, gua harap encik loqman terima maaf gua dan tidak melanjutkan seminggu menjadi setahun ! huhu !

itupun kalau beliau baca blog ini. hek3.


p/s: korang leh tolong pujuk kan beliau utk gua? plis?

4 comments:

PeNgEmiS dUniA said...

kat aku ko xnak mntk maaf ? haha

Cik Jari said...

en loqman...

maafkanlah.......

kay_are said...

maafkan r die =)

aLya maNip said...

ayok2..cepat aesya mintak maaf..ngeee

tolongla en loqman..maafkan la dia..:)

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat