Monday, March 14, 2011

Minat Terhadap 'Nasi Lemak'

perghhh..gua saje je letak apostrophe kat nasi lemak tu..kekeke...

gua suke dan tertarik gile dgn nasi lemak pakcik kat tepi jalan tu setiap petang. tapi gua xde la beli tiap2 hari. gilo ke hapo? rugi jela gua mengayuh gym bike laju2..harharhaa...

kadang2, lepas habis klas, pakcik belum bukak gerai kecik die tu lagi..dari jauh nmpak pakcik baru pasang payung. so, gua pun jalan perlahan2 dan berharap agar bila gua sampai je nanti, pakcik dah bersedia nak jual nasi lemak beliau...



kadang2 tu..gua sampai terpaksa berlakon jadi budak kecik sambil tunggu nasi lemak..

p/s: ini baru minat nasi lemak. kalau minat kat orang camne lah agaknye kan? muahaha...

14 comments:

iwan_dextrous said...

hihhi..sampai macam tu skali

tomato said...

hahah ! lame giler kot tak makan nasi lemak !huhu

FAHMI said...

Anda kanak3 ribena?hahaha

Nebengz... said...

aku minat nasi kerabu...hua3

nub said...

baik2 skit mnat hang tu. ahha

Wanie Affandi said...

hahaha..sgt comel main jongkang jongket..

garfield88_aini said...

kalau minat kat orang rasanya... berjalan xingat balik rumah...hahahaha

LennMommaChubby said...

Lama dah tak mkn nasi lemak... Ermm...

Farah said...

farah kalau makan nasi lemak, telur rebus dan telur goreng mesti ade..penambah selera..oh, tetibe lapar..hehe

ateekaamer said...

laki pun 'nasi lemak' gak wey. muahaha

yanyan said...

haha comel gila tgu nasik lemak punya pasal :)

AesyaZealous said...

@iwan_dextrous hahaha.. bese arr

AesyaZealous said...

@FAHMI
tidak!! aku kanak2 comel! hahaha

AesyaZealous said...

@garfield88_ainihahaha gila ah sampai cmtu sekali

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat