Saturday, March 5, 2011

Menang Gaya Bolehlah !!

26 Mac ni gua ade kos gua ade dinner kat hotel Carlton. gua dah berangan nak pakai baju cantik cantik.. pakai pashmina ala ala Hana Tajima, dress ala ala artis gitu. handbag sama padan dengan baju, ditambah dengan aksesori2 lain..perghh..gua rasa gua akan nmpak 'cantik' malam tu...memandangkan duit dalam poket dan akaun gua hampir mencecah negatif ringgit, gua akhirnya melupakan niat utk bergaya.


gua rasa pakai camni lagi comel. hauhauhauuu....

p/s: sebut pasal gaya, gua kalau main badminton selalu menang. menang gaya. hoyeahhh...

8 comments:

forever love said...

hahahha..memang comei der

Amalina Jo said...

hahaha colourful cmtu lg comel woo :D

niniem said...

hehe..alaaa...menang jugak kan?
:):)

iwan_dextrous said...

asalkan comel..hahahhaa

nub said...

aku derma selipar kat hang boleh..bawak p dinner. harhar

anishusna said...

aesya...anis ade tutorial sal hana tajima..

check it out!!

pipoq said...

tu rambut ke rambutan ? ahahaha

sekarang ni dah musim rambutan mula nak masak..geram tul aku tengok pokok rambutan kat rumah jiran aku tu..hehehe..

fLy_AwAy said...

ahaha,tak la nak bersedehana pon rambut smpai tinggal seurat seurat.
huhuhu :P

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat