Friday, March 4, 2011

Janganlah Seluar Kecik tu....

assalamualaikum wbt.. hari ni entri aku pasal perlunya khusyuk dalam solat. mmg tak dpt dinafikan memang susah nak khusyuk dalam solat..huhu..

dulu2 aku suka solat kat bilik mak aku. masa kecik dan comel2 dulu. mcm kat bawah ni.
kalau tengah solat, kadang2 mak gua nak melintas kt depan gua. tempat solat tu sempit la jugak.
mak gua letaklah baju ke, ape2 la depan sejadah sebelum melintas. beradab la sikit.

tapi ade satu hari tu, dah rakaat ketiga, gua berhenti solat sebab gua tak tahan nak gelak. mak gua letak something kat depan sejadah sebelum melintas.
nak tau ape? tengok la gambar bawah!!!

spender bapak gua..

konpem lar aku xleh khusyuk dlm solat klu cmni.. huahuahua..

p/s: soleyyy soleyyyyyy........

12 comments:

forever love said...

hahahahha..memang la x tahan nak gelak kalo cmni..haha

aLya said...

adoi..ngah solat pon boleh gelak guling2 lau letak benda cenggini..haha

nub said...

niat hang btoi dak ni? jangan dok sembah sependar sudah. har3

pipoq said...

hahahaha...

ko solat tak guna sejadah ke ?

kalo pakai sejadah, hujung sejadah tu pun dah dikira sebagai sempadan gak..tak yah letak apa apa pun bole kalo nak lintas depan tgh solat tu..

kecuali la kalo tak guna sejadah, harus la letak samting supaya orang tak lintas dalam kawasan sujud tu..

tomatokering :) said...

hahaha ! ape daa......... :P

Nasuha Salleh said...

haha
dah ketandusan xtw nk letak ape
maka capai je la...kui2

Mia.lurve said...

hahahahaha..lawak seyh..

-[miracle]- said...

hahahaha. kantoi ta khusyukk ! :P

Manja (let it be my sweet name) said...

hahah, sah2 x kusyuk sembahyang

Epul said...

haha, itulaa ujian untuk khusyu' dalam solat. :P

umishahirah_ said...

terbahak bahak lepas baca entry ini. huahuahuahua~

Senorita said...

HAHAHAHAHHA!!!

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat