Wednesday, February 9, 2011

Tikam Kepala Sendiri

salam readers. sejak dua menjak ni, otak gua tak berapa betul la. tu la, kate FAHMI gila lagi. kan aku dah gila. muahahaha....

otak kanan aku ni rasa macam kena perah je. berdenyut tak ingat. penat sangat berfikir ke?kurang tidur? perghhh kena qada' tidur la nampaknya weekend ni.

kepala macam kena tikam pun ade gak.mata berdenyut sebelah kanan. apehal ek? jari hantu tangan kanan aku kena minyak panas. apehal sume belah kanan ni?! arghhhh..
ape2 pun, doa doa lah aku kembali sihat ye. tq!


p/s : aku ingat tikam belakang je ade. rupanya tikam kepala pun ade. hahahaah (ini lawak ok?sila gelak)

6 comments:

Hidaya Sarbini said...

hikhikhik...sy tolong gelak!
eyh jom kempen tak nak buang bayi!

http://dayasarmila.blogspot.com/2011/02/stop-tak-nak-buang-bayi.html

Farhana Jafri said...

laaaa~~ mati ingat nk cite sal ade org kne tikam kt kpl or kawan ade sejarah mcm tu rupenye~~ haha chill la mybe sume tu dtg brmusim je kot.. rlax okay! :)

jemput singgah sini ANASAURUS :)

FAHMI said...

Jari hantu?Kau selalu mencarut eh?hahaha..btw,kau memang gila.hahaha..Sekian~

R-Piz said...

kaki kanan ak td kne iron tym iron baju... huh

garfield88_aini said...

Jga kesihatan 2 ye..
take care...

Yuni Aisyah said...

hahaha..ok nak gelak nie..lawak2..:P

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat