Thursday, February 17, 2011

Sini Ada Hantu !!


ternyata filem SINI ADA HANTU arahan James Lee ini telah menarik hati beta..hahahha. Alvin Wong dan Baki Zainal adalah watak utama dalam filem ini. serius klaka gila oh! sape yang belum tengok lagi tu pegi la tengok!! memang So Malaysian wa cakap sama lu... cerita ini mengisahkan apabila Rama, seorang penyelia sebuah company penghantaran dan penyewaan kenderaan mencari driver yang sanggup menghantar sebuah keranda ke luar kota dengan cepat. Rama berhasil mendapatkan khidmat Ah Meng dan Bakri. Mereka perlu sampai ke destinasi keesokan pagi. Semasa dalam perjalanan, radio telah mati. Bagi menghilangkan kebosanan dan mengantuk, mereka bercerita kisah seram yang pernah mereka dengar iaitu Hantu Pokok Pisang, Hantu Nombor Ekor dan Hantu Asrama.


Alvin Wong dan Baki Zainal

senang gila Fasha Sandha berlakon. duduk, senyum2, baring nak buat ehem2..cet


ini pun antara barisan pelakon. Aesya Zealous. hahahahahahaha..........


p/s : bila korang nak belanja aku tengok wayang ni.... bulan depan jum tengok Lu Langsi, Lu Mati jom!!!

14 comments:

nub said...

takmau p tengok!

ahahaha

Fariq said...

la pasha sandha ade.. tak jadi nak tgk.. kehkeh..

Kepentingan Twitter Dalam Berblog

NurLailatul said...

sudah tgk..nk habes mmg best la...Mayat tu balik sndr...nk tunggu dyorg hantar lambat sgt..

senandung semalam said...

sryes best ke..?

Farhana Sahri said...

best x...hihi

ateekaamer said...

bulan depan nak tengok pakwe kat wayang (baca: James Franco). bye!

anishusna said...

waaa...mcm best plak tgk cite nehh...
hihi...
jom lah tgk aesyaa..
hihihi

AesyaZealous said...

@Fariqalaa...2 scene je kot fasha sandha berlakon...hohhoo

AesyaZealous said...

@ateekaamerhaaha..hensem kot james franco..

ambo-store said...

x suker tgk cerita hantu... byk tutup mata dari tengok.. huhuhu

cik ayin said...

cite melayu?adehhh

Hidaya Sarbini said...

sy lebih tertarik ngn barisan pelakon.. first time tgk owner blog... comell =)

Hidaya Sarbini said...

sy lebih tertarik ngn barisan pelakon.. first time tgk owner blog... comell =)

NARDtheNERD said...

best ek...?
hehe.

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat