Thursday, February 24, 2011

Pencuri Kasut

update pendek je. sbb gua busy dgn test astrophysics. bukan astro prima, ria mahupun oasis ye, astrophysics. subjek pasal bintang, bumi, galaksi dan macammm macam lagi.

PENCURI KASUT

sampai skrg gua tertanya-tanya. kenapa gua terlalu bengap sgt masa kecik dulu. gua nampak ade brader pakai helmet masuk perkarangan rumah gua and macam ambil benda kat luar rumah. pastu lari naik motor dan vrooommm..

tak lama pastu abg gua report. kasut die hilang.

budak skate lah kate kan...

p/s: weh abg chapit! betul ke hah cite ni? betul ke kasut ko penah kene curi? kalau ye, mmg aku nmpak pencuri tu! tp xigt muke ar..aku sorg je nampak sbb yang lain sume kat dapur tolong mak buat lengkung!!! akakakakakak!

14 comments:

neesa said...

bengap mase kecik ..
proses belajar tuhh..
so dh beso ni tau le beza pencurikk..hahaha

♥ MiKa FasHa ♥ said...

time kck2 dulu slu hilang kasut kalo setiap kali msk perpustakaan...kena bukak kasut la pulak kalo msk perpustakaan..tp kuar2 pastu..tgk2 kst ilang..balik umh ngs2 berkaki ayam...hahaha...

garfield88_aini said...

kecik2 aini xsuka pakai kasut...~~~

Fariq said...

hahaha.. sampai camtu skali bley tertanya2.. kehkehkeh.. biasa la kecik2 bukan tau ape.. :p

latest -
-Perbezaan Antara Pasangan Yang Sesuai Dan Yang Betul

suSuEmIMiE said...

buat report polis ler..he3

pipoq said...

aku selalu hilang kasut masa pegi masjid je..dan sampai satu tahap, aku pakai selipar tat seng tu pun kene rembat jugak..

sib baik aku tak meneruskan niat untuk pakai selipar tempurung tu pegi masjid..kalo tak mungkin akan jadi tajuk muka depan akhbar..

Farhana Sahri said...

ciannye....

ateekaamer said...

harap2 abang kau tak pelangkung kau. hihi

AesyaZealous said...

@neesahaha tu la pasal.. dh besar kalau nmpak pencuri tp buat tak tau mmg sengaja arr..haha

tomato said...

hahaha ! teringat kecik2 dulu macam sengal je kan.. kekekkek

shearasol said...

engkau senantiasa menceriakan hari-hariku....weeehaaaa...semua entry besh tak terhingga

Che akira said...

lengkung ye... 'curve' ke? haha

Nana Syairah said...

aku ada tak time tu? HAHA

DuniakuAbstrak said...

Lepas tu abang kau nangis bawah bantaL tak?

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat