Saturday, January 8, 2011

kenapa ibu macam ni?

salam readers.. hari ni aku rajin sikit. sikit je tau. haha. ni cerita time aku kecik2 dulu.

SITUASI 1
dulu aku teringinnn sgt nak gi Genting. best kan ade roller coaster, roller coaster dan roller coster. haaha dulu aku tau tu je. dengar cerita tempat tu sejuk! wah mesti best! mcm kat oversea!




SITUASI 2
mase baru lepas UPSR dulu. aku mau sgt basikal. best! boleh gi jalan-jalan dgn kawan, lumba-lumba..nak gi padang main pun tak payah jalan kaki. naik beskal je. best kan?





*bosan gile cite kau aesya. sape nk bace ni??!!!

18 comments:

Miss Ran said...

saye
kiutla kartun tu
hehe

hans said...

hehehehe
xbosan la
rasa best lak baca
dengan kartun tu lagi
lucu

P/S : Bersama Hans Menikmati Makanan Western - Chop & Steak

NuSaNa NoSa 91 said...

xbosan la aesya.. keen suke.. smbung la lag.. comel je.. sambung ea?? ^_^

YUL said...

peh, terbaik la, siap ada kartun lg tu, huhu

NuRuL ADiBaH said...

saye suke!
(^_^)

TalkingKeyboard said...

saya baca!

AesyaZealous said...

@Miss Ranhehe thanks

AesyaZealous said...

@hansthankss

AesyaZealous said...

@NuSaNa NoSa 91 haha. okay..

Hammad0 said...

aku baca

NICK IRFAN said...

lawak la... smua xleh sbb mak x kasi mak awk jeles tu.. hehe

Nur said...

suke kartun tuh..comel..sian kat ecot..apelaaaa

Nur Hani said...

hahah :) ibu hani pon camtu :) rasanya semua ibu macamni, ada je alasan dorang pangkah kemahuan kita :)

YUL said...

hurm, sedih gak an bile semua yg kita nak mak ayah tak bg

sayang oranglidi.dot said...

bez! ader org lidi..:)

a.m.y ^_^ said...

cmne ek nk wat kartun2 tu? hee

Siti Safiyyah said...

haha lawaklah.sila sambung dengan kadar segera.hehe,part genting tu kite serupa laa..tak penah pegi genting woo..tsk tsk

cik Ladies said...

huhuhu ..
lawak la ~~

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat