Tuesday, December 28, 2010

Julia Perez pakai baju seksi kacau pemain Malaysia


wahahahha..buang tebiat ke si Jupe nii..

Usaha ganggu tumpuan pada perlawanan akhir Piala Suzuki : Berita Harian

JAKARTA: Aktres seksi terkenal Indonesia, Julia Perez (atas) yang terkenal dengan panggilan 'Jupe' berikrar mengganggu tumpuan pemain Malaysia dalam perlawanan kedua final Piala Suzuki AFF di sini, esok.

haha..bukan ape, tak pakai baju pun aku tak kesah. negara kau yg malu..kehkehkeh n takut si Jupe ni kene raba dek penonton negara die sendiri je. hahah.

agak bongokss la kan.

p/s : arghh harap sgt Malaysia menang!

buat pemain Malaysia, goodluck n jgn pandang Jupe.maksiat semua tu...ingat isteri and awek2 korang..muahahaha

14 comments:

[NaEMaH] said...

ada jgk org mcm ni....sotttt

nub said...

gahahha..

julia perez naa.

slamat laa x hot.aku tgok pon cm nk muntah jaa.hahak

YUL said...

haha, indon mmg camtu, tak dapat nak terima kekalahan. ada je bende yang tak senonoh yang dibuatnye

siti faridah harun (nama penuh tu) said...

kah3 ,, terganggu iman pemain malaysia, sengal

Mat Gebu said...

hahaha, bab agak "bongokss" tu mmg betul lahh..

Mohamad Amzar said...

indonesia ! teruk mehhhh , tah apa apa .

ejulz said...

nak g indon laa esk.. duk sblh peju.. haHa

azryNaiN said...

giler terdesak indon nie..
buat malu negare sndiri je...

AesyaZealous said...

@Mohamad Amzaragak r..sanggup buat ape saje nak menang.huh

AesyaZealous said...

@ejulzeee..gatal..hahaha tutup dada die sekali ye ejulz! hahaha

AesyaZealous said...

@nub

hahaha..muntah bese ke muntah darah?? hahaha

AesyaZealous said...

@siti faridah harun (nama penuh tu)harap2 iman mereka kuat! eh, jupe ni tak pakai jersey ke??ke jersey die ade lubang2 gak?? hahaha

Luqman Din said...

over gila dia ni... nak pakai coli berlaser lak.. tiru lady gaga la tu XD hahaha

shaLiciOus said...

haha..bajet cun gilos la tu..org malaysia xhadap la weh..haha

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat