Wednesday, December 29, 2010

Berus Gigi Jadi Berus Jamban

salam readers. okay, hari ni cerita pasal jamban. wahaha tak senonoh betul. takpe2, lain kali aku senonoh sikit okay? kehkehkeh. kekejaman berlaku disini............










arghh huduh gila lukisan aku ni! sepantas kilat aku buat bende alah ni tau. harap korang tak rasa nak muntah.muahahaha

p/s : Malam ni tengok bola jom! aku nak gi Jakarta ni? ada sesape nak ikut? aku nak pegi naik tongkang ni... kalau nak berenang tak boleh, aku tak reti berenang !! hahaha!

10 comments:

Shaheila Malek said...

hehehe... berus jgn tak berus..

nub said...

perh.sodap tuh!

hahak

Amalina Jo said...

eeeeee tak nak gosok gg dh! XD

Scya LollitA said...

erk ! agak2 ape rasenye ??
**uweeekk***

pipoq said...

aku suka ayat "bukan mak tau berus gigi kitorang yg mane.." tu..ahahaha..

tiap kali buang air kene bersihkan tepi jamban tu ek ? awat la yang tak senonoh sangat pi tabur tak tepat tu..

AesyaZealous said...

@nubsodap gile! haha

AesyaZealous said...

@pipoqhahaha.. kalau cirit mestila berterabur..kakakkaah

AesyaZealous said...

@Scya LollitAhahah xsedap.rase lain macam.hahah

Lovely Bella said...

lukisan yg comey... :D

Syazwana said...

comel gila katun.
sukeee
:D

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat