Sunday, December 19, 2010

aku seorang gay?

chop chop! bukan aku yang gay tau! aku perempuan sejati. kekeke. berani betul kauorang mengaku kauorang gay kan?
haha. apesal aku lukis gambar ni? *dush dush

JAKIM pantau seks songsang. haaa, gay gay sekalian, hati-hati. eh bukan. hentikanlah !! marilah cari gadis gadis yang berjantina perempuan. takkanlah seorang pun taknak kat kauorang? mustahil. aku tengok kauorang hensem2, kaya raya, gune bmw, rumah besar ade swimming pool. eh aku kawan dengan gay ke? har3..

Berita penuh
Seorang lelaki yang mengaku berketurunan Melayu dan beragama Islam berusia 32 membuat pendedahan berani melalui blognya bahawa dia seorang gay.

Lelaki terbabit yang memperkenalkan dirinya sebagai Azwan Ismail dan bekerja sebagai jurutera selain penyair dan penulis dalam pengakuannya melalui laman web `Youtube' mendakwa dia rela membuat pengakuan terbuka itu kerana percaya seseorang itu perlu mengenali siapa dirinya yang sebenar dan berhak memberitahunya kepada orang lain.

Dalam video klip pengakuannya sepanjang dua minit 41 saat itu lelaki terbabit juga mendakwa dia mengambil masa yang lama untuk mengenali dirinya sebelum yakin dengan apa yang diamalkan itu serta masa depan kehidupannya menyebabkan ia mendorongnya membuat pengakuan terbuka berkenaan.

Pengakuan lelaki itu turut boleh dilawati melalui pautan laman sesawang ‘ohbulan' yang turut menyebut jurutera itu terpilih sebagai seorang daripada peserta kem-pen Seksualiti Merdeka yang mendapat sokongan pergerakan It's Get Better Project.

Keberanian lelaki itu membuat pengakuan terbuka turut mengundang pelbagai kecaman daripada orang ramai yang turut mendesak pihak berkuasa mengambil tindakan terhadap perbuatan itu yang melanggar norma manusia dan ajaran Islam.


sumber :
Berita harian
so, gay kah anda ? baik mengaku dekat comment post aku ni. hahah


8 comments:

Najla Azman said...

Alahai.

Pilihan kan ditangan masing2.
anda buat anda dapat. peace.

anyway, nice entry. I love it ! =)

YUL said...

alah, cepat lambat jodoh tu semua kat tangan tuhan

FH said...

bongok betul. bole lagi nk ckp pasal agama. cehh.

Aesya Zealous said...

entah. tau pun nk ckp psl agama. tp hampeh.

AH7 said...

dunia akhir zaman...

Anonymous said...

saya tak gay, saya ok..
haha..
XD

bru gak tgk bideo tuh.. trok aa mamat tu, islam tp ngaku gay.. hampeh!

forever love said...

sengal doh laki nie..ada ke patut..kekurangan agama ke apa die tue...bertaubat la wahai insan..dunia dah tua nie

Nasha said...

I wonder ye kenapa hanya orang yg lesbian, gay and seantareo dengannya selalu kena buat confession? If you dont think what you're doing is wrong then why need to confess? Do it je laa..emmm..

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat