Monday, December 20, 2010

Ferrero Rocher RM 0.10 ?

penat membaca? post ni tak payah baca sgt. enjoy reading !









pernah makan roka ? same ke dengan ferrero rocher? arghhh..

22 comments:

Si Gadis Semasa said...

tak sam tak sama .

zarifahmr said...

tauu takpe! same je kott rase dia grrr~

entri belog ni comel2 belaka ;)

Anonymous said...

same2.. ape tak same lak. hihi..

pipoq said...

sedap ke tu ?
ahahaha..kalo kat sekolah punya kantin / koperasi memang leh jumpa memacam 'tiruan' yang pelik pelik..

afifaa. said...

best ferrero rocher lagi ;)

hee. comel lah karton ni. lukis sendiri ek?

afifaa. said...

comel sangat! sukaaaaaaa lah :)

Cik Moon said...

xsama..ferrero lg sedap..ngeee~

nora said...

hahahhaha x sama x sama

Shaheila Malek said...

Ferrero lagi padat coklatnya..hhaa

AesyaZealous said...

Ferrero lg sedap kan!!!!

Jue said...

comeynyerr kartun tue...

Cik Liyana said...

lebey kurang jek..tapi opkos ferrero lagi sedap !

biasanya orang yg nak gubah hantaran bentuk bunga ferrero lebih rela guna roka..jimat kos..hahaha

n i k l i s a said...

hohoh. untuk orang miskin cam haku, layan roka je larhh... hhoho

Ila Mhd Noor said...

hikhik. chomel jek katun tu :)

Lovely Bella said...

lebih kurang kot.. lupe dh cmne rasenyer :)

AesyaZealous said...

ferrero rocher lg sedap drpd roka!!

AesyaZealous said...

@zarifahmr

thanks :)

AesyaZealous said...

@afifaa. yup..lukis sendiri..jomla try. kat paint

AesyaZealous said...

@Cik Liyana

haha ade ke? mesti balut dgn kertas warna emas kan bru buat gubahan??bahahaha

AesyaZealous said...

@Lovely Bella

tak same bella.. ferrero lg sedappp

Pendamba Mawar said...

bro..lu da letak watermark la.hahaha

safwan seth said...

samalah sangat...

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat