Tuesday, December 21, 2010

Tips Kurus oleh Syaitonnirrojim

okay. ini entri budak budak okay? tiap2 hari kita makan. tapi kauorang bace doa tak? har3 kalau dah gelojoh sangat bace basmalah pun ok what.. tapi bukan susah sangat kan bace doa makan, mari baca doa makan sama2.
aminn..okay, terima kasihlah sebab belanja aku makan angin je kan. T.T
okay. lepas kita baca doa makan, so bolehlah kita makan. lepas makan pun kena baca doa jugak. haih, takkan aku nak ajar jugak. kauorang sume takkan tak tahu? har3. kan aku kata ini enri budak budak.kekeke.
okay lagi. hari ni aku nak bagi satu PETUA dimana PETUA ini amatlah dilarang sama sekali. jangan cuba tau!! ini amalam syaitonnirrajim. jangan sesekali ikut. ngehehehe.kisah benar ni! enjoy!
nota tahi hidung : makan lebih sikit, jd gemuk. arghhh....

9 comments:

fyda razak said...

comel je kartun dye ;)

Aku Ibu Muda said...

nice kartun..hehe...tp betul gak konsep tu, masa kecik2 dulu slalu org ckp cam tu kan :)

Dunia AkuIbuMuda dan Ragam Keluarga Inchik Moza

Faiq Aiman said...

rmbut xleh bla..
cacak2

cik.shabah said...

dak pompuan kat dlm kartun tu rambut dia cam pkai cap kan?cute! ;)

wanyusnira said...

comelnye melukis org lidi.. teringat masa sekolah dulu. reti lukis org lidi je. sampai la ni. haha..

Affan Ruslan said...

penah gak org buat lawak cakap cmtu. hukhuk

AesyaZealous said...

makan kene bace doa jugak okay?? hihi

Si Gadis Semasa said...

hahaha . baru paham apa abg tu ckp bila dah besar . kuang asam sungguh . HAHAH .

Siti 'Aliah said...

Hihi...comel sgt cartoon tu. Blh dijadikan cerita utk galak bdk2 bc doa mkn ni. Bdk2 pompuan skrg ni kecik2 dah takot gemuk, sibuk nk diet bagai.
ct-aliah.blogspot.com

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat