Friday, June 14, 2013

Kerana Sayangnya Gundam



pernah nampak benda ni? ni lah Gundam. Gandum untuk buat roti tu. tapi ni Gundam. setahu aku, zaman Gundam ni pemes masa aku kecik2. masa tu abang aku pun kategori remaja. beliau suka la benda ni. pasang2. entah apa yang best entah. tapi aku nampak macam mahal je. jadi, aku tak pernah rasa nak main Gundam ni. baik main pondok2, kawin2 ke.. hakhak..

nak dijadikan cerita, hobi abang aku ni dah menurun ke adik lelaki aku. dia pun sama suka pasang2 benda ni. rupanya2 susah gak nak pasang gundam ni. kalau aku, mau amek masa berbulan2.. hoho. maka, usaha nak pasang ni pun besarlah. bila besar, banyak memerlukan kesabaran dan ketelitian. bila berjaya siapkan tu, rasa kepuasan ya amatlah. 

Gundam. mak aku panggil Gundam ni sebagai "benda alah setan"

miahahaha..

 






ni la adik aku. punya la liat nak bangun subuh. tapi kalau mak aku ugut nak hancurkan gundam tu, terus dia bangun ke bilik air.. haahha



p/s : Solat kena ikhlas. bukan kerana Gundam. hihikss

3 comments:

Aujinz said...

Mom power rules!

deno said...

amboi sayang gundam terus bangun,,, hihi

BiskOt said...

saya pernah pasang gundam 3 ketul je, itu pun yang size chibi.. tension benar rasanya, jd skrng main bende alah setan nendoroid lbh bahagia.. XD (comel mak gertak camtu) keh3.

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat