Sunday, January 6, 2013

Tak Boleh, Mak..






hahaha mak gua takmau duduk ngan gua. fyi, mak gua ada kencing manis. so gua terpaksa menyekat gaya pemakanan beliau. harhar

8 comments:

Umie Artoqiemie said...

anak yang baiklah lu ni :P

Haryz Khairuddin said...

aku jarang jumpa pompuan yang taknak pantang makan bila dah sakit. sebab yang selalu aku jumpa laki yang mintak nak makan macam2. hurm.. kira mak ko ni spesel kes la eh??

laskar pelangi said...

bagus jugak awak tak kasi dia makan sesuka hati.untuk kebaikan mak jugakkan..hehe

Shazwani Ramly said...

hahah. comel :)

yaya said...

kat rmh yaya,kmi tpksa skat mknn pebret ayh..sbb dy ad gaut.tpi bila kita tegur dy ckp dy pantang..tpi pantang nmpak..smua na bedal..ohoi..sabaq je la..

nur naa'irah said...

salam...hehheee...bguslah tu..buat apa yg terbaik..tp jgn over lak..cian mak kita.. ye dak..?

deno said...

itu tandanya awak anak yang baik dan penyayang ... good job! :)

Tulus Sweet said...

dah 2 bulan tulus tak bw.rindunya..dah habis exam nak bw sepuas puasnya! hehe!
pasal mak yg macam ni mmg normal. geram jugak. tapi tak boleh nak lawan...adooi~ ehe

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat