Wednesday, January 2, 2013

Masa Aku Darjah Satu Dulu......



kalau nak diikutkan, banyak sebenarnya yang aku boleh cerita kat blog ni tentang zaman kecik aku. zaman mula2 masuk sekolah. tapi aku malu. aku malu sebab.....





masa darjah satu, aku menangis tiap2 hari cari mak aku. homaiiiiiigddd! malu betei! siyes malu bila fikir balik. orang lain tak nangis pun. aku je nangis 24 jam! dalam kelas asyik nangis je. sampai berminggu2 sekolah.. hahahahaahhaha!!!






kat kantin nak beli makanan pun aku nangis! gila betul tak malu aku ni. huwaaaaaaa!!


aku cite kat korang ni pun lepas fikir 57 kali tauu!! hahaha!!

okay shhhhh jangan cite kat sesapa. malu den. agagaga!


itu je. Selamat Tahun Baru 2013.
Selamat kembali ke sekolah =)

8 comments:

Mish Apple said...

Tu ape tu? Kat kantin jual roti canai. Haha, terbaik.

Rozuan Ismail said...

haha.mesti berhingus kau masa tuh.asyik nangis.haha

Panda Warrior said...

ala.. normal la budak x cukup akal. memang la camtu. haha.. saje nak sedapkan hati. padahal... (biarlah rahsia) muahaha~ XD

Hawa reizvoll said...

nangis itu normal.. hahah!

Mira Adzlia said...

hahaha..malu aih nangis...hihi

J.Syazwana said...

HOI gembeng gile. hahahaha.aku tak nanges pon. sebab sekolah aku dekat jek :D

Aujinz said...

aku tak nangis masa darjah 1. tapi aku nangis masa time rehat sebab aku tertinggal bekal, duit pon tak bawak.. kah kah kah.. lapo der.. lapo tahu..

deno said...

zaman dulu.. emm... deno tak nangis tapi pemalu.. hihi... hepi new year! :)

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat