Saturday, December 22, 2012

Kurang Kalsium La Pulak..

Semalam, gua teman mak gua pergi klinik untuk amek ubat.

 sebelum ni, doktor bagi ubat calcium. kali ni, tak bagi.
 dah pulak mak gua tanya pasal penyakit yang kurang calcium. gua ni Biologi dulu B3 beb. usahkan nama penyakit. kitaran haid perempuan pun gua tak hafal. kahkah.

apa lagi, gua pun gunalah pengetahuan biologi gua yang cetek ni.

gua taknak kecewakan mak gua, lalu gua main bantai je..

bunyi macam bio+kimia+fizik la pulak..

haha..




gua harap mak gua tak kecewa. gua harap mak gua sedar gua belajar kos fizik 4 tahun.

harhar. sekian.

bai!!



p/s : errr btw, apa nama penyakit yg sebenarnya? rasanya banyak kesan terjadi kalau kurang kalsium ni..

13 comments:

Fariq Jalil said...

haha.. kemain lg nama penyakit tu..

atiqah said said...

osteooporasis... :D

Tuan Besar said...

osteoporosis Hahahihihuhuhoho ;D

Nyamuk Terbang said...

saintifik habis nama..haha

thisisaina said...

osteoporosis kak aesya . baik mintak maap kat mak cpt2 sbb nipu . haha

istiqomah said...

hahaha,,sengal,,nama baru bagi osteoporosis! panjang lak tu :P

syAzAnA said...

Haha. Syaz pun lupa nama apa. Dah lama tak sentuh bio. Gini lah gamaknyaaa. haha. Lepas tengok komen baru tahuuu. :P

AMMAR YASIR said...

Bhahahaha... sengal lah ko ni Aesya.

Arol Mubin said...

Lackofcalciumorosiscipitate? Amboi, berbelit lidah nak sebutnya. Tengah imagine cmne kak Aesya menyebutnya. :D

Che akira said...

bukan ricket ke. haha main bantai je

Aujinz said...

haaa. lenkali bila ade iklan Anlene kat TV, dengor bebetul dia sebut apa.. kah kah kah...Osteoporosis

laskar pelangi said...

Ahaks!! =D
kesian mak kena tipu...hik3

Kasih Ibu said...

ha ha..lawak betoi nama penyakit tuh..siannya mak awak..meh sini mak lawat, kita boleh ubat penyakit tu..hu hu..

http://www.facebook.com/ctnurkasih.ibu

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat