Saturday, November 24, 2012

Terima Kasih Facebook, Twitter

p/s : aku guna 'gua' ek.. izin laluan ye.


Cinta. Cinta. Cinta.
Buka pesbuk pasal cinta, bukak twitter pasal cinta. apetah lagi blog. kemain semua pasal cinta.

yang gua selalu nampak, cinta pada manusia.
Cinta itu buta dan bisa membutakan.
Cinta ibarat ...                                     

ahh sudah!! gua tak tau nak tulis apa lagi. HAHA.

siyesly gua dalam bab bab cinta ni kureng sikit. gua tak jiwang beb. kalau pernah
nampak gua jiwang-jiwang, serius itu bukan gua. saka gua tu. harhar.

okay nak dijadikan cerita, satu hari, ada sorang member gua tanya satu soalan kepada gua. pasal perempuan dan harta.





pasal harta ni, kalau nak cakap memang panjang lebar lah kan. gua tgk member gua macam sedih je sebab maybe perempuan yang dia jumpa semua nak lelaki yang berduit. hoho. So, berbekalkan ilmu ilmu yang gua dapat dari alam maya ni, gua pun gunakan







fuhhh. selamat beb. berguna jugak facebook nih. walaupun gua tak layan sangat part cintan cintun ni, dah korang post dan tweet. haruslah aku baca kan..hehek.. 

facebook ni banyak gunanya. ada baik, ada juga buruk. kita sama2 fikir mana yang baik dan buruknya. semua dah besar kan? :)

16 comments:

Unknown said...

wah, kegunaan FB telah diaplikasikan dengan jayanya

Haikal Blank said...

diri sendiri berbunga bunga ayatnya, disalahkan laman sosial. ngaku je itu keluar dari hati kau sendiri!

ayat nak pawer! kahkah

nabByla said...

meh follow twitter bella, x cakap pun pasal cintan cintun nie. blog pun jrg la cakap pasal cinta. hewhew..

jemputla sggh sana. :)

semutz said...

Ptut nye... Camni jawapan nye.. Ce try aku.. Tngok aku nii gile harta ke x... Hehehe... Pandagan aku je nii...

semutz said...

Patut nye ko bgi jwapan cengini... Ce try aku.. Tngok aku gile harta ke x... Pandangan aku je..

semutz said...

Ptut nye... Camni jawapan nye.. Ce try aku.. Tngok aku nii gile harta ke x... Hehehe... Pandagan aku je nii...

fifie said...

Bukan pandang harta, tapi kalau tanpa harta apa guna cinta. Cinta tak boleh bayar nasik lemak sebungkus, pampers anak, dan etc.

Aujinz said...

tahniah tahniah kerana berjaya mengaplikasikan dengan jayanya.. kah kah kah

Mek Onie said...

kehkehkehkehkeh, kira ni saka kau la eh duk taip :P


sekarang jaman ipad,jaman blekberi,jaman twitter,jaman facebook.. pun boleh jadi macam-macam untuk orang yang bercinta,ahhh ngerinya aku sebut pasal cinta,haha

haryzkhairuddin said...

kiranya 'tertipu' la kawan kau tu dengan ayat-aayt cintan kau tu..?? hoho.. ;p

tapi, kau dah berjaya apply dalam real world.. kira tahniah la~

Ammar said...

Oooo... patutlah. AKu ingatkan saka ko. Ambik ayat dari facebook rupanya. Adesssss. Conclusionnya ko tak jiwang lah ek?

Antara said...

hm hm... tak pernah lak pikir soalan mamat tu.. kjp nk pikir jgk lah. em...

Arryana Nasution said...

hahah...lucula aesya ni..
jwpn yg bagus~

Mila Ahmad said...

walaupun xjiwang tempias tu masih ada..syabas FB dan twitter.

Nick Nashram said...

hahah..comel tengok gmbar kartun last sekali tu..
tapi memang betul, kalo sekadar ade rupa tapi x berharta susah jugak org nak dekat.

Hawa reizvoll said...

ayat bermadah! terbaekk!!

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat