Thursday, November 8, 2012

Aku dan Seorang Pelacur

aku ni, tak suka kalau orang kata aku ni MEMILIH.
 lagi2 kalau orang lelaki-yang-mengharap-aku-pilih-dia yang cakap kat aku camtu. haihh aku lesing karang!

dah aku tak nak kat kau, terima jela kenyataan. hahah..
(bukan sebab aku memilih tapi sebab belum tiba masanya aku memilih. akan tiba nanti. sabar ye)











boleh MEMILIH. tapi jangan TERLALU MEMILIH. 

betul tak?




14 comments:

kitatauke said...

org jahat tak ngaku dia jahat...haha..

Unknown said...

padan muka lelaki tu... hahahha... Bagus punya soalan...

yeah.. kita kena memilih but jgn terlampau memilih.. Semua nak perfect.. mano ado org gituu...

♥ Nana BamBam ♥ said...

huhuhu..boleh bimbing pelacur tu ke aarah jalan yang benar kan?

haryzkhairuddin said...

memilih biar berpada. jangan dicari bak hero filem melayu.. carilah yang setaraf dgn diri. sebelum mencari, teliti dulu kelebihan n kekurangan diri.. ;)

Unknown said...

Power2

semutz said...

Comment: wakakakaka... Lelelelele...

Cik Puan iLa said...

Tajuk entri ni mmg best..terus klik! haha

a i m z said...

HAHAHAHAHA
ayat terbaik boh!

iAmCekbolat said...

pehhh . panass tajuk .
die mstilah nak plih yg terbaik . ye dak .

KAMIHIDUP said...

Betul.

Dayang Deno said...

kadang2 memilih tu perlu... kan kan

amira_hasrori said...

betul!! takkan nak pilih mat wempitz jadi ayah kepada anak kita kannnn. *winkwink.

Ammar said...

Yelah... aku memilih. Huhuhuhu

Unknown said...

Haha XD

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat