Monday, July 23, 2012

Telan Air Liur Jika Haus Ketika Puasa

Dulu masa tadika, waktu bulan puasa pun nak main kejar-kejar dgn kawan. akibatnya, kepenatan dan kehausan tapi tak boleh minum ! waa !

kena cari solusi jugak. asalkan tak minum. malu la dengan kengkawan kalau tak puasa. (padahal masa tadika aku puasa setengah hari je. balik tadika minum air! hahaha) 



cikgu tadika aku ajar telan air liur. kami pun beramai-ramai kumpul dan telan air liur. nasib baik air liur sendiri. bukan orang lain. bahaha..


kisah 16 tahun yang lalu masih segar diingatan :)


mari telan air liur beramai2! hakhak


9 comments:

Syakir Rahman said...

fuhhh...apakah!!! =="

pipoq said...

tapi makruh tau kalo kumpul2 bebanyak peh tu telan..

rAIHan said...

haha..siap cikgu ajar lg..huhu..

Maisarah Azmi said...

haha..lawak.. comel sangat

Mira Adzlia said...

hihihi...teln air liur byk2...

Azwa said...

hahaha.. macam tuh pun boleh ke?

Aujinz said...

pfffttt.. hahahahha...

-sheyr- said...

haha..bgus cikgu neh

Ginger said...

genius! XD

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat