Monday, July 2, 2012

Lima Tahun Lagi, Saya Akan...

gua ada sorang anak buah yg dah nak masuk umur 1 tahun. sedang bermain dengan dia, mak gua berkata...



mak gua terlebih yakin gua akan kawin 5 tahun lagi.


telinga gua ni sensitip sikit pasal kawin kawin ni. (ayat orang takde calon. harharhar)


(tetibe berharap diri ini tercalon. kehkeh)


korang? kawin jgn lupa jemput aku ye!! =D

8 comments:

cik najihah said...

amin.. semoga cepat kawen :)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

t ko mai bwk teddy bear tu ek...

Syakir Rahman said...

nnt ko kawin, aku adiah kn ko teddy bear tuh ea ^_^

deno said...

insyaallah... akan ada calon suatu hari nanti :)

p/s: nak jadik bloglist deno tak? :)

anif abdullah| AA said...

mana tahu ,masin mulut mak tuh? hehe

Mila Ahmad said...

kahwin best haha...

Haris Khairuddin said...

tu satu doa tu. mana tau. 5 tahun bukan lama mana pon. ;P

Asyiqin Haulisah said...

haha. teringin nak tgok kau with baby. auwww.

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat