Wednesday, June 20, 2012

pernah tak? pernah tak?


pernah tak korang temankan kawan korang jumpa kawan2 lelaki/perempuan diorang? 

pastu kawan lelaki tu cakap camni.. seakan-akan korang tak wujud ketika tu..




gua pernah. hahahhaha

mesti korang tak pernah kan?? sebab gua yakin pembaca blog gua ni semua cantik2, cun2. hensem2 belaka semuanya.. :) tak kira la wajah, hati pun mesti cantik juga maaa...


( macam ni lah nasib orang kurang cantik macam gua ni.. harhar)

13 comments:

syAzAnA said...

haha. samalahhh. syaz pun tak cantik gak. hewhewhew

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

kesiannya kau.. ....................................

.........cP~ said...

Salam.

Huhu. Sabar je lah. Tak pernah alami. Sebab jarang teman kawan jumpa kawan laki. Kalau teman pun, kawan tu tak bawak kawan pun. Suasana? Janggal.

a i m z said...

haha. tak pernah lagi~

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

kalau aku jadik ko aku dh benti ok jadik org...

Cik Rongoks said...

huhuhu..sabar je la ye :)

Fariehan Ibrahim said...

tak penah lgi stkt nie.
sumpah tknak teman org pegi date pasni. haha

Asyiqin Haulisah said...

kita senasib.*sambil tgok cermin tanya sapa wanita tercantik di dunia.

hafiz hafizol said...

samelah. aku pun x cantik gak . ileks k.. :")

AMMAR YASIR said...

Sb ko tak seksi kot. Bhahaha

Aujinz said...

perghhh.. terasa gilak.. kih kih kih..

Rosalia said...

pernah2. tapi mcm mamat tu hensem sgt.huh! x hengen aku.hahahah baran plak -_-'

Noah Nothat said...

hehe, tak sumer pompuan cantik tu cantik, and tak sumer pompuan takcantik tu tak cantik.. (-_-') apa aku taip ni??

http://adayinthelifewithnoah.blogspot.com/

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat