Sunday, June 3, 2012

"Dalam Perut Mak.."

masa kecik kecik dulu, gua ingin sangat nak pegi genting highland. dengar cite kat sana banyak mainan! bestnyeeee. jadi lepas keputusan UPSR, gua menyatakan hasrat kepada mak gua.. sebab mak gua kata, kalau gua dapat 5A, mintak la apa saja! hoho.






mak gua bagi alasan sebab tak mau pegi la tu! huhu!



p/s : masa matrikulasi baru gua pergi genting dengan kengkawan :)

15 comments:

nurhaziqah_ikah said...

untung, dpt jugak akk pegi hiihi, kite lagila x pernah :(

yaya_flanella said...

yaya pun dah besar gajah baru la pijak genting tuh. huhu

_NisaFuzi_ said...

hahaha pun boleh !!

senandung semalam said...

dlm situasi mcm ni xtau nak kata apa...hahahha

AMMAR YASIR said...

Jom kita pergi sama2 pulak. Nak tak? Hehehe

Mia.lurve said...

speechless dgr alasan uh. huhu. tp untung la dah pegi genting. mia ni kuar sarawak pun blom pernah. tett. -.-"

^^eKaTiKaH^^ said...

kite pernah g sane pun mase kecik-kecik. nak pegi lagi.. uwaaaa! Haha xD

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

hahaha...lawak laa mak ko..bole masuk ustazah pilihan laaa...

budakampung said...

tak pernah pergi n cadang nk pergi jugak~hohoho

Ayien Ocaca said...

hehe....alasan mak tu yang kelakar tu..
hehe...
tak pe la, yg penting ttp pergi kan.. :)

hafiz hafizol said...

comel ah mak. haha. kim salam mak k.. kihkih

Mysara Ab Rahman said...

wah...jwpn mak nyer mmg bernas..haha

mai pn dh lama tak g

Aujinz said...

kih kih kih... dah lama nak pergi Cameron.. Genting dah selalu sangat... hue hue hue

onie said...

onie tak suka sangat genting .... sebab troma bila tgk mainan2 dia,haha.... tapi best gak tempat tu,segar :D

Outbound di Malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat