Thursday, May 17, 2012

Ibuku, Guruku Jua


SELAMAT HARI GURU KEPADA SEMUA GURU DI MALAYSIA.
JASAMU KU KENANG SAMPAI BILA-BILA. 
lagi-lagi dgn cikgu yg pernah kata taknak tengok muka kita kalau tak dapat A. kohkoh..


Ibu anda seorang guru? Pernah beliau mengajar anda di sekolah? jawapan aku, ya. ibu aku pernah mengajar subjek Bahasa Melayu semasa tingkatan 1 dulu..




rasa awkward gile kot panggil mak kita cikgu ! hoho !


korang? ada pengalaman macam ni?

14 comments:

Ardini Izzati said...

Ummi dinie pun mengajar kelas dinie masa year five. Dia marah bila dinie panggil dia. Ummi. Kena panggil teacher jugak. Lepastu kalau buat salah, kena denda lebih daripada orang lain. Haha. Kelakar bila ingat balik :D

si kacak pemalu said...

mak gua cikgu gak. selalu gurau gurau dengan mak gua macam tuu. dengan ayah gua pun sama. oh, selamat hari guru buat mak dan ayah gua. mak lu juga. :D

Asyiqin Haulisah said...

haha. eh mak cikgu, eh cikgu mak. eh mak, eh cikgu. hewhewhew.

cha'e said...

naaa. . .and yeah, seriously it sounds. . weird -.-

Haris Khairuddin said...

nasib baik x tersasul.. ;P

luckily x pernah ada experience camtu.. kalau x, memang rasa awkward giler.. huhu. XD

kaizen said...

sy mak ayah cikgu lg laa....

*xleh wat salah sket ade jer yg repot kt parents...

pipoq said...

sib baik mak aku bukan cikgu kat sekolah..kalo tak mesti pecah segala tembelang kenakalan masa kat sekolah dulu dulu tu..

Nyamuk Terbang said...

time skolh dlu...cikgu tdk dibenarkan mngajar klas anaknya

Miss S said...

hahah saya pun pernah alami ! lalu sebelah ayah, tak pernah bg salam. tak tau nak panggil ape. awkward ! ;D naseb lah ayah tak ajar saya.

Eyka said...

hahaha..same laa..mak kite pon cikgu ;p

AMMAR YASIR said...

Panggil mak je... cakap mak mak... saya nak tanya soalan

Anonymous said...

I LOVE U AESYA ZEALOUS

NURUL NATASYA AMIR said...

mak u pernah mrh u tak kat skola?haha

Aujinz said...

Masa sekolah aku ada kawan mak dia mengajar dalam kelas..dia tak pernah panggil mak dia cikgu. Dia panggil Teacher. Koh koh koh..less awkward kot..╰( ̄▽ ̄)╭

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat