Sunday, April 8, 2012

terkenang kisah zaman kanak-kanak

seronok kan bila terkenang zaman kecik kecik dulu. banyak perkara tak masuk akal dan perkara bodoh yang kita buat. haha maklumlah, tak banyak makan garam lagi. 

teringat aku masa zaman sekolah rendah dulu. 

balik sekolah naik bas. aku akan sampai rumah dulu sebelum kawan rapat aku. bila turun bas, kami saling balas balas jeritan. kecoh satu taman perumahan aku dengan pekikan kitorang




motif dia panggil aku TAIK GONDOL? okay aku tak ingat. hahaha



kat sekolah ada la jugak nakal sikit. sikit je. hewhew. ingat lagi ada bangunan baru kat sekolah agama. aku syak bangunan tu macam tak berapa nak kukuh. biasa la baru siap kan.

dalam kelas, main lompat2 dari kerusi ke lantai. yang syoknya, lantai bergegar !! haha..



banyak lagi kisah2 lucu masa sekolah rendah dulu2..


korang? heee..



p/s : tapi mak aku kata aku kaki gengster kat sekolah. nak tau? lain entri aku cerita. hoho

9 comments:

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

hahahahahaha. aku x pernah buat macam kau. aneh! sangat~

ANISA said...

tahu xpe...panggilan yg kdg2 pelik...hehheee

AMMAR YASIR said...

Ko ni gengster ke? Nampak baik je

deno said...

memang seronok kan zaman- kanak-kanak.. deno pun ada peristiwa yang lucu zaman- kanak-kanak.. pernah belasah budak laki zaman sek rendah...!! haha,,

nie pun ada kenangan zaman kanak-kanak yang deno selalu main... : http://dayangdeno.blogspot.com/2012/04/masak-masak.html

Izzul Amir said...

hahaha uniform baju sekolah agama

pipoq said...

aku pelajar paling sopan santun dan berbudi pekerti masa kat sekolah..ahahaha

ShahzCudin said...

haha.. 'taik gondol'..lame tak gune..bnde ape taik gondol pon aku xtaw

Haris Khairuddin said...

khabor cepat2 gengster tahap berapa aesya jeles dulu.. hewhew.. ;p

Mr. Trollulz said...

bagi aku tang lompat tu. serious tak boleh blaa. tu memang feveret kanak kanak berjantina perempuan ke? kanak kanak dulu, kawan perempuan aku suka main lompat lompat macam tu. lol!

This is win epic memorable. :D

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat