Saturday, March 3, 2012

jangan mengendap tau!

15 comments:

aydah ahmad said...

haha . kita pun taknak ngendap akak dut . ahak ;pp

Syat0za Zai said...

hahahha gendut =="
kalau tak gendut, leh la ngendap yee :P

laskar pelangi said...

ahakssss!

=D

Arol Mubin said...

Whahaha! Otai habis mak kak Aesya Dut Dut! ;D

pipoq said...

ohohoho..sabar dut..

pintu bilik air umah aku pun tak berkunci..kadang kadang tengah best memerut sekali kena terjah ngan anak aku abis tersentap dibuatnya tali perut..ahahaha

shawn razaleigh said...

hebat jugak perasaan kena puji dgn mak sendiri ni. gendut ;p

@ Syima Raaif @ said...

haha..oke xmo ngendap da.. gendut ;p

.........cP~ said...

Allah. Tak adanya mak tu nak ngendap. Aisyeh.

p/s: tapi saya bukan blogger pendoodle yang glamor cam aesya. huhu.

si ngokngek said...

nak geng dgn mak hang boleh..mesti gila kena sembur..haha

NiaLidia. said...

muahahaha :P sekali kena , mmg sempoi habis lah mak tu. hikhik.

Cik Lia Lomi said...

hahahaha!, pintu tandas kat umah Lia pun tade kuncinya, tapi kami semua orang yang bertanggung jawab. takan ngendap punyer..kehkehkeh

faten osman said...

rambut kerinting pulak aesya hari ni. haha :D

thaqibzaki said...

Hahahaha. Tak ada masa mak nak ngedap hang la. :D

saya cello191 said...

huh, gendut..

hahaha..trima je la..^^

AR-Mujahid said...

hehee.. mmg betul kata ammar..kiuttttt!!!
Entri adik ipar:
Inilah Realiti Kehidupan Yang Kita Perlu Ketahui

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat