Tuesday, February 28, 2012

tengok tangan pun tau






p/s : haishhhhh segan la gua camni... macam mana dia boleh tau.. power rangers nih! tengok tangan boleh tahu! haha!

10 comments:

aydah ahmad said...

kembang laa tuh . eh tak bertambah gendut laa ;p haha

kenapa kawan ayda masak balik nugget yang ayda goreng :'3

ANISA said...

pernah jgk dgr pasal ni...
cecehhh

Red said...

yup. senang je nak tengok perempuan selalu amsak o tak melalui tangan..

tomatokering :) said...

uyooooooo untunglaaaaaa bakal suami. ehhh :P

Haris Khairuddin said...

apa ada kat tangan kau tu? ada cop masterchef ke?? haha.. ;p

^^eKaTiKaH^^ said...

haha.. tolong tengokkan tangan kite boleh tak? agak2 pandai masak tak?? :P

.........cP~ said...

Dia kalau tangan kasar dan ada luka2 lepuh kena minyak panas, tu rajin masak la tu..

pipoq said...

suratan atau kebetulan tu ? hehehe

Anonymous said...

elehh..dut tipuu...die mls je masak..tipuu..buuuu~

thaqibzaki said...

membe lu power ranger warna biru gua rasa. hahaha. :D

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat