Sunday, January 1, 2012

'touch screen'




21 comments:

tiQ =) said...

hahaha..comel je..^^

faizulosman said...

lucu2... mak die terlalu canggih pulak....

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/01/2012-muncul-sudah.html

Asy Faro said...

hahaha, selamat tahun baru weh =D

SyUhAdA said...

haha..comel jer..

red said...

hahahaha... mak kamu sangat comel... heppy new year

cha zainol said...

hahahaha. sejibik macam bapak aku. mentanglah hp die touch sana sini, bila pakai yang aku pon nak touch, p aku hp torchlight kot.

Rosalia said...

hahhaha.cayalah mak touch screen skrg :D hahah

Akulah Pak Lan said...

hahaha...paklan pernah terkena dengan diri sendiri

nia marlissa said...

selamat tahun baru :)


kelass mak

pipoq said...

TV pun kena tekan ke ?

hehehe..selamat tahun baru

Haris Khairuddin said...

lol. mak zaman milenium. adance gile mak ko aesya.. tabik la kat mak ko. ;p

CeritaSekupang said...

mak yang moden dan canggih...

yana said...

comey gler... hehehe... creative laa... =)

sYafIk-wAy said...

hahaha mak nampak canggih .

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

haha. mak kau sangat maju! tapi kadang2 memang tak perasan sebab dah terbiasa. keh keh keh.

Safwan Seth said...

sejak bila mak kau dengar lagu nih? haha

Nelly The Strange said...

hahaha .. ya2 je tekan2 .. :D

haikal blank said...

giler ah! mak aku masih terkial - kial menggunakan mms!

bukan dia taknak belajar, tapi saje nak manja2 ngn anak dia suruh anak mms kan kalau ada keperluan. haha

mynameismy said...

kahkahkah ...:P

Mr.Trollulz said...

Hebat aih mak lu ada ipad. Teruja sebentar. :D

-thaqibzaki-

Saza Infineez said...

hahaha lawak2..adoi mmg betol la ketagih baca komik aesya ni..simple but humor..haha

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat