Thursday, December 15, 2011

I'm Watching You !



semalam, gua dan membe2 gua tengah tunggu bas nak pegi kelas. tetibe, ade sorang lelaki India usha2 kitorang dari jauh.  member gua perasan yg die macam cakap dgn gua dari jauh. kami syak dia orang gila.

lelaki tu buat signal dari jauh. signal yg macam " I'M WATCHING YOU !" "I'LL WATCH YOU ALL THE TIME"

perghhhhhhh seram gua doh! nasib baik ade sorang lelaki kt bus stop tu. kalau kami je perempuan kat situ, gua rasa mamat india tu mesti datang serbu kitorang. seram beb!!

nak kata gua pakai seksi2 tak pulak. gua pegi kelas pakai baju kurung kot. sopan gitu. mungkin gua kiut sgt kot. kbai~
























so, buat kawan2 perempuan sekalian. berhati2 ye walau dimana jua anda berada.

11 comments:

Mira Adzlia said...

yup...skang nih mcm2 kes...ati2 ngn mrk yg mcurigakan

ShahzCudin said...

baca doa sebelum kuar rumah...

mizzkechique said...

aiyoo..bahaya wooo

thaqibzaki said...

Orang gile ke? Sediakan payung sebelum hujan lain kali. Sia sia kena rogol nanti. huhuhuhuhu.

Hidaya Sarbini said...

dia nak tnya jalan kot =)

Pendamba Mawar said...

ikut kartun tu lu cam teroverexsaited la.hahaha

- M A S H - said...

dah takot kuar sorang2 skrg. >_<

safwan seth said...

buatlah katun pakai tudung, baru muslimah sikit.

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

i really scared to walk alone walaupun dh usia 19 to be soon! pasti kena ada teman. dunia skrg kena perlu lebih hati2, bukan? tambah2 berjalan di tempat umum..

amna said...

abaikan mereka..
kadang kala saya je mereke2 ni nk bagi ancaman pada kita padahal dlm hatii kosong je

FatihaMedan said...

Perghh ,kene hati2 ni.Saya selalu kene kacau dgn indon --'

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat