Friday, December 2, 2011

Lukisan Tak Logik

dari kecik gua memang minat melukis. ingat lagi masa gua darjah satu. ayah gua yang ajar gua kaler gambar pemandangan. masa darjah satu, gua dah reti kaler pokok dengan 3 tone warna.




setiap kali ada pertandingan melukis atau mewarna, gua join. ade yang menang, ade jugak yang tak. tapi gua rasa, yg menang tu mesti diorang suruh mak bapak diorang tolong kaler kan. haha!!!


gua tak berapa ingat pasal gua komen gambar orang yg member gua lukis tu. haritu bila jumpa, die cerita. haha rasa kelakar pulak. macam la gua hebat sangat pon..


sampailah ke sekolah menengah. paling last pun wakil sekolah lukis poster. tapi kalah la. haha.. peringkat negeri  minggu koperasi pun kalah. harharharamjad..


lepas tu, bakat dibiarkan saja.. dan akhirnya berterusan di blog ni..itupun lukisan bebudak..hooho..


klik sini utk ke blog thaqibzaki!!




pengalaman hidup gua tak berapa menarik la untuk dikongsi. hehe. inikan pula nak buat buku..




p/s: kalau aku buat buku,ko xbeli, siap ko thaqib!! haha








*thaqibzaki adalah peminat gua. ehhh bukan!!  pengkomen tegar blog ni. 

11 comments:

nurul diana said...

untungla akk pndai melukis , sye x reti tangn kayu

mysara said...

mai mmg 0 bab melukis ni...:p

thaqibzaki said...

Hahahaha.

Lu jangan sia-siakan bakat yang lu ada. Sebelum ianya dicuri oleh orang lain. Tu jaa pesanan gua sebagai kawan. :D

Eyka said...

untggg laa pndai lukiss..hahaha:P

cha zainol said...

aku pon suka lukis. tapi macam budak.

saya cello191 said...

guna bakat yg ada..

kot2 dpt duit..^^

ShahzCudin said...

btol2 tu..bakat da ada..elok tajamkan lagi..jgn sia2kan bakat nih..

haikalblank said...

aku tetap tak pandai melukis walau dari zaman sekola kerja aku menconteng sampai sekarang ni waktu cikgu atau lecturer mengajar.

dah 100 kilo kertas terbazir aku rasa kalau kira2 balik. HAHAHA

Aesya Zealous said...

diana : mne org tgn kayu..sume tg daging..hohoho

mai : ala xkan lukis org lidi xreti? hehe

thaqib : hehe orait

Aesya Zealous said...

eyka : mmg untung! bahaha

cha zainol: haha..okay la tu..bleh ajar anak ko nnt.haha

saya cello : heheh duit? pikir jap

shahzcudin: bakat budak2 jer..hhuu

Aesya Zealous said...

haikal : tipu 100 kilo!! tipuuu

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat