Thursday, November 10, 2011

Mak, Nak Keluar Tgk Wayang Boleh?












p/s : sebenarnya mak tak kasi tgk wayang. lagha katanya...

26 comments:

Penyu said...

padan mukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. hahah.

Eyka said...

ololololo sianyer dy..keh keh keh :P

Aesya Zealous said...

@Eyka sian kan kite..kekeke

@Penyu dengkinye!! grr

Pendamba Mawar said...

kenapa xckap nk kuar ngan PM.mesti ak bagi

Amyra Azhar said...

ish, baik bebetol mak nye tu. syg kan ank :)

ShahzCudin said...

suke cara mak tu..tolak dengn penuh hikmah..hihi

kim heeruul said...

trick mom dia mmg terbaik..haha

Bella Bell said...

hahaha.... sabor je lahhh~~

nub said...

respek aa mak!

haha

Nurul Faezah said...

Haha~ ada mcm cerita cinderella nak pegi majlis tari menari. hek3

azri johan said...

alolo,ciannye...
dah macam stail puteri gunung ledang tolak pinangan sultan mahmud la pulak kan..hehehe



jemput join:

http://azrijohan.blogspot.com/2011/11/meriahnya-segmen-111111.html

✿ pink velvet ✿ said...

hahaha! kecian :P

Siti Safiyyah said...

baguslah mak tak bagi. dengar cakap mak tu. hehe

ZACK ENTRY said...

itu gayanya memang tak bagi tengok wayang..^^,

mizzkechique said...

eh, mak kite sm la.. dia punye order kemain byk, hakikatnya xbg kuar..hehe

thaqibzaki said...

hahaha. sama macam mak aku. :D

KAMIHIDUP said...

wahaa, lagha.

sue stewart said...

alalala..keciannye...

J.Syazwana said...

hoyeah !
duduk rumah :D

cik violet said...

kui2..ciannye ;p

Ibnu Khairuddin said...

amek ko. jadik cinderella kejap. ;p

Lavender Lassie Roses said...

Anda di tag di sini!

http://lassierose.blogspot.com/2011/11/korangaku-kene-tag-ler.html

cha zainol said...

sama macam mak aku. hehe.

fierul said...

tanak buat keje punye pasal sanggup tak kluar . hehe agr2nye kalau smua keje buat mak bagi kluar tak ?

RinsyaRyc said...

gile kreatif.. Siap bagi keje. kan dh x jadi pegi.. hek3

cerita best said...

hahahah klo mak pakjoe mcm 2 rasa2 pakjoe pun x jdi kuar la hahaha

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat