Tuesday, November 8, 2011

Lembu Tersenyum

Hari Raya Aidiladha pertama, semua adik beradik gua pulang ke rumah. even adik gua yg kat unimas pun
balik. amacam raya korang? kat rumah gua ni biasa2 saje..takde orang pun datang beraya..keh3..

pakcik gua ade buat korban. dlm tengahari macam tu, lepas sembelih, bapak gua panggil kat dapur. alangkah terkejut beruk betina nya gua bila ternampak kepala seekor lembu di dapur !! cepat2 gua berlari ke 
bilik ambil kamera dan ke dapur semula untuk ambil gambar ! hahaha!







disebabkan lembu itu dah tak bernyawa, gua pun berani nak pegang2 muka die..heheehe.. btw, lembu tu macam senyum kan? terima kasih kerana sanggup berkorban :)




SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA !
erk..masih raya lagi kan..? hehe

10 comments:

cha zainol said...

comel je kau kan. lari pergi amek camera. hahaha.

nub said...

hahha. selamat raya haji =)

Ku Azhar said...

waaa siap ada tag lagi kpla lmbu 2....hehehe jgn la main hidung dia :)

Penyu said...

ceh. lembu mati berani la kan main hidung. cer hidup? mau disondolnya kau. heeeheee

Cik Bambam said...

heheheh.. nak gulai apa kepala lembu tuh?? :P

Nyamuk Terbang said...

weyh kau xbuat teddy bear ker mlm2
haha

red said...

say cheeseeeezzz

Eyka said...

lembu itu comeyyy! a'a dy senyum2..haha:P

feza said...

lembu yang berkorban di hari raya korban. itu yang lembu tu senyum.lembu yang bertuah. mesti semua lembu berebut nak dikorban kan di hari raya korban. hee

Pendamba Mawar said...

hehe..lembu..makeup la sikit

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat