Monday, October 24, 2011

Ultimate Cheesy 7



gua dah cuba. anda?

12 comments:

Anonymous said...

gua maw cube. tapi lu boleh tolong masakkan?

kim heeruul said...

PERRRHHHHH!!!!!

TErliur gua dibuat nye....

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) said...

sedap ke?
nmpk menarik

nabByla said...

belum cuba lagi... perghh terliur la tgk.. huhu...


jemputla sggh sana t. ;)

Chachos Cheezy Wedges said...

pizza ape nie?? nakkkkk~~

desague said...

belum cuba lagi!!! tapi rasanya akan cuba dalam masa terdekat! wow! dan pizza itu sangat besar.

percaya tak sesetengah perempuan takde beza dengan monyet! sila jenguk dan lihat!

Joeyz said...

wow..pizza hut..? terbaik tak yang ni..? :D

Eyka said...

okey ini sedapp! :P

ain revival said...

perghhh..buat gwa rasa nak pegy pusat komersial sekarang !

~Nur Zulaiha~ said...

aku rasa tak sedap pon...

bnyak giler cheese dier,,, tapi bis gk 2 set large ultimate cheesy 7 dlm tak sdp...
muahaha...

Penyu said...

ahad aritu gua cuba. sedap la. bleh tahan...

Pendamba Mawar said...

xmampu..haha

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat