Monday, October 10, 2011

sekasar mana pun wanita itu...



contoh : sekasar mana pun percakapan dan perlakuan Aesya Zealous seseorang wanita itu, dia masih mempunyai skirt bunga-bunga dan mendengar lagu Percaya Pada Luka nyanyian Nashrin setiap hari. kohkohkoh!!


haa, gua punya tak kreatif. lawak ada laa.. (ade ke?kekeke)

24 comments:

delarocha said...

sekasar mana pun percakapan dan perlakuan seseorang wanita itu, dia masih seorang wanita.


ahaksss

Q E Q E N said...

Sekasar mana pun percakapan dan perlakuan seseorang wanita itu,
Dia masih tetap punya rasa sayang yang menebal dan menangis bila sedih dan kehilangan insan tersayang. Masih juga punya perasaan keibuan yang lebih berbanding lelaki. Masih tetap punya hati dan perasaan yang perlu dijaga dengan baik. Masih tetap seorang wanita dan wanita adalah insan yang lemah serta lembut hatinya.



<33

Eyka said...

dia masih seorang yang pandai menjaga diri :)

Myza Sam said...

sekasar mana pun percakapan dan perlakuan seorang wanita itu , dia masih mempunyai hati yang lembut dan berbunga - bunga seperti pepatah Melayu ada menyebut kerak nasi kalau kena air pun akan jadi lembut . inikan pula hati wanita (:

ShahzCudin said...

sekasar mana pun percakapan dan perlakuan wanita itu, dia masih...masih jelaass setiap garisan halus, bila senyuman kau ukirkan untukkuu..Eh?! cmne bleh masuk lagu hafiz af7 nih?!

ღ p!nk veLvet ღ said...

sekasar mana pun percakapan dan perlakuan seseorang wanita itu, dia tetap memiliki tulang rusuk yg hilang bagi seseorang lelaki yg telah dijanjikan kepadanya

*mcm tade kene mengena :P

nurul diana said...

sekasar mana pon percakapan dan perlakuan seseorang wanita itu , dia masih mempunyai sifat keibuan dan naluri kewanitaan :)

Si Gadis Semasa said...

sekasar mana pun percakapan dan perlakuan wanita itu , dia masih lagi menjerit bila nampak lipas dan still naik gerabak wanita bila naik KTM .

~unlimited love~ said...

sekasar mana pun percakapan dan perlakuan seseorang wanita itu, masih terdapat kelembutan dan sifat kewanitaan dalam hatinya. bak kata orang dalam hati ada taman. hehe.

pipoq said...

... dia masih wajib taat kepada lelaki yang bergelar suaminya..

ahahaha

Deeyaudeen Sabri said...

sekasar mana pun percakapan dan perlakuan seorang wanita itu dia masih...

erm.. masih speechless dan sebak bila lelaki yang dia pun minat, luahkan yg dia suka kan wanita itu.. :)

J.Syazwana said...

gua pon tak kreatif cane ni?
hahaha.

cha zainol said...

halamak. delarocha sudah amek ayat kreatif aku.

sekasar mana pun percakapan dan perlakuan seseorang wanita itu, dia masih menangis tengok drama cinta =='

syaza nazura. said...

Sekasar mana pun percakapan dan perlakuan seseorang wanita itu, dia masih akan menitiskan air mata tatkala hatinya tersentuh ataupun terluka. :')

LOL ^^

IEQAH said...

alamakkk tak kreatiflaa.nk kna pikir sat ni

cumigd said...

sekasar mana pun percakapan dan perlakuan seseorang wanita itu, dia masih akan bersedih apabila dihina,dimarahi dan apabila dia gembira,dia akan berkongsi dengan seluruh dunia.

not a creative person.heee=)

Pendamba Mawar said...

dia masih ku cintai,sungguh.

sekasar mana seseorang wwanita itu, namun hati kecilnya masih menyimpan dan mempertahankan kelemahan serta kelembutan yang menjadi dambaan setiap kekasih. kerana kasar itu menunjukkan dirinya tegas supaya tidak mudah ditindas oleh orang sekeliling,tapi kelembutan,jiwa kewanitaan nya tersimpan buat insan yang sah menjadi pemimpin buat dirinya.

sekian dari pendamba.jom kahwin

I K A :) said...

sekasar mana seseorang wanita itu ,
bila hati dh tetouching skit . dia mesti akn meleleh gak . caya lah :P

Alip Apai said...

....dia tetap seorang perempuan selagi dia tak buat pembedahan jantina untuk menukar sarung pedang kepunyaannya kepada pedang palsu dan membuang dua bukit pejal di dada kepada satu padang jarak padang terkukur.

*mcm lucah tp aku yakin ko sempoi so boleh je lah kan.haha*:)

yanz said...

sekasar mana seseorang wanita itu, dia masih boleh mengandung kalau tak monopos lagi dan layak dipanggil mak, serta boleh dikawini kalau belum kawin, itu pun kalau dia nak!!! hihihi

PeNgEmiS dUniA said...

sekasar mana pon percakapan dan perlakuan seseorang wanita itu , dia masih ada taman i-city dlm hatinya yg mampu mencintai jejaka, dan mengharapkan seorang lelaki untuk tolong dia parking kete juga :P

http://arepeacenicklens.blogspot.com/ said...

Sekasar mana pun percakapan dan perlakuan seseorang wanita itu, dier still masuk air and layan giler-giler ngan member dier.. sambil bergosip and lepak kat kedai makan.. huhahahah :)

http://arepeacenicklens.blogspot.com/ said...

Sekasar mana pun percakapan dan perlakuan seseorang wanita itu, dier still masuk air and giler-giler ngan geng dier satu kepala sambil bergosip di kedai mamak.. makan Tutti Frutti..haaaaahahaha

Penyu said...

sekasar mana garam kasar, kasar lagi KASAnova. boleh komen cani?

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat