Tuesday, October 11, 2011

Sampai sini sahaja. jumpa lagi.

buat sementara ni, saya tak lukis lukis doodle. saya guna laptop baru. jadi, photoscape, font yang cool2 bagai semua takde. kosong. takde pape. so saya tak bersemangat  nak update. 




selamat tinggal semua. jumpa lagi.




p/s: saya berjaya mintak abah saya laptop baru. dua hari kemudian, saya dapat. terima kasih abah.


buat adik saya, Amirah Azizah yg kini berada di unimas dan mungkin sedang baca entri ini, sila jangan jeles!! hahaha!

10 comments:

Eyka said...

untggg laaa dapt lappy bruu! hahaha:P

mumble bubble said...

laptop baru, printer baru.
wahh wahh wahh.
ecah, esok blnja aku kat cafeee ye?
* wink

kim heeruul said...

minta je dpt..untung la..keh keh keh..=p

Nyamuk Terbang said...

untungla

Chachos Cheezy Wedges said...

perghhh!! laptop baru plak... nakkk!!

Penyu said...

kemain la kau dapat lappy baru. pinjam !

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

haha.. walawei. will rindu ur doodle la ..

http://twins-detwin93.blogspot.com/2011/10/inspiring-video.html

cuba tengok this video!

yaya|azura said...

Cakap kat abah, kak yaya pun nak jugak lappy baru ... boley?? Boley blah! Huhuhuhu...

pipoq said...

boleh mintak kat abah satu lagi tak ? cakap aku nak jugak..hehehe

Pendamba Mawar said...

yang lama?

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat