Sunday, October 16, 2011

Nak Sangat Update, Tapi Isi Entah Apa Apa

aku cuma nak bagitau....


yang movie Real Steel yang ditayangkan at cinema adalah cerita yang sgt best!!

walaupun aku memang takut dgn bunyi2 robot. wuwuwuwuwu~ seram

(please la percaya. haha)



robot bertinju.. aku pun rasa nak bertinju bila keluar panggung..




aina dan aesya


tapi ni tinju versi comel la. wakaka. ok babai!



p/s : please jgn kecewa dgn cara aku update blog sejak akhir2 ni. smgt kian pudar. "Nak Sangat Update, Tapi Isi Entah Apa Apa" ditujukan khas buat diri aku sendiri. no heart feeling okay?

16 comments:

Pencinta Awan. said...

Akak , comel sangat :)

Si GadisSemasa said...

hahah . comelll je . janji ada something utk update :D

ShahzCudin said...

real girls..

Fahmi Jaafar said...

comel tp saye lagi comel.. real steel sume org ckp best tp blom kuar dvdrip so terpakse menunggu lagi.. :(

ZACK ENTRY said...

hero dia kacak kan..^^,

Penyu said...

pinjam tudung. cam kain pelikat je. hihi.

Myza Sam said...

comel la , robot dalam gambar kedua tu bertinju hihi

Aesya sangat slim la (:

saya cello191 said...

teringin nk tengok..
org cakap movie ni best~~

Nyamuk Terbang said...

aku nk g tgk
okbai

pipoq said...

ni yang merbahaya..mungkin LPF perlu menaikkan had umur dari 18 ke 25 tahun untuk filem2 yang berunsur keganasan dan yang lain2 tu..

tieha ismail said...

filem ni macam best la...time tengok trailer dia aritu..

Eyka said...

ok comel dan sangat jeles! dem..keh keh keh :P

Unknown said...

acececeh. versi comel. :D

AM said...

Sekurang-kurangnya ada minat dan usaha untuk update blog. Better late then never. Ada kena mengena? :D

Unknown said...

syiokk. terbaekk

Pendamba Mawar said...

tetap ramai pengunjung..:)

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat