Sunday, October 30, 2011

Kepak kepak kebom kebom

Assalamualaikum wbt. tadi gua pergi ke majlis perkahwinan abang kepada kawan gua, Nurul Muneera. Muneera ni member gua sejak sekolah rendah lagi. dia ni budak bijak. pandai tau. sekarang amik medic kat universiti padjajaran, indonesia. dia ni kiranya junior Fatin Liyana blogger pemes tu. hoho


muka gua haruslah gumuk. makan banyak. gaya hidup makan gua tak terkawal sejak akhir-akhir ni.. sopannya gua pakai tudung. kaler pink pulak tu! kohkoh..


 pasangan pengantin. lawa wehhh kaler putih.. pelamin kebabomm..kawin nanti nak kaler putih gak...hohohooh



nak balik tu, hujan mulai turun. gua pun berlari ke kereta. adik gua kurang asam gi tangkap gambar gua tgh berlari dgn tak senonoh. konon pelari pecut 100meter. apaa pun tak bolehhh...



ok itu saja... wassalam..

p/s: korang kawen jemput gua ye..nak makan nasi minyak lagi..

8 comments:

Nyamuk Terbang said...

aku xnk kawin slgi kau xkawin
boleh??
haha

ShahzCudin said...

keh3x..lari cam watson nyambek...
eh? header da lain kn?

Eyka said...

nti kwin jgn lupe jemput eyka dahh! keh keh keh :P

Deeyaudeen Sabri said...

aku teruja tgk larian itu.. hahaha

Anis Adila Aris said...

amboi ayunya pakai pink :)

yaya_flanella said...

ada gaya jadi pelari pecut ni. hihi <3

KAMIHIDUP said...

peh, cantik siot pengantin pakai putih. :)

Pendamba Mawar said...

cam berlakon je last tu..hahaa

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat