Thursday, August 11, 2011

terbalas atau tidak?

Assalamualaikum wbt.. selamat berpuasa dan berbuka puasa..korang bukak puasa makan kat rumah atau kedai? gua org sederhana makan pun kat rumah jela..kadang2 mak gua masak, kadang2 gua masak sendiri, lantaklah sedap ke tak.

kalau sedap gua kate."terer kan kite masak tanpa rasa? hihi" (bangga diri)

kalau tak sedap gua jawab,"alaaa biasa la..puasa kan..camne nak rasa..." (muahahhaha)

haaaa kalau masak2 tu korang hulur tak kat jiran sebelah? hamboiiii ko buat barbeku, bau sampai 13 buah rumah jarak tapi jiran sebelah ko tak bagi ye..takmo takmo..tak elok tau.. lagi satu, kalau orang hulur kat pagar rumah kite tu, seelok-eloknya balas la balik.. jangan ler balas dgn pinggan kosong.. kan? tak gitu mak nye?

nak dijadikan cerita, hari tu makcik gua ada bagi sedikit juadah berbuka puasa..






KAHKAHKAH! gua kene maki dgn adik2 gua sebab jawab camtu.. haha dah balas pun sebenarnye dgn bubur.. saje je cari pasal jawab camtu :P


p/s : gua dapat anak buah baru..11.8.11..lelaki (yeayy bleh main gusti2).. thanks kak yaya for the wish :)

21 comments:

Alip Apai said...

mmg mantap r jawapan ko..

tp kalo ak kne pn ak maki..

hahaha:)

Wanz Mejuez said...

boleh gua gomol2 anak buah lu?? hehehe

APi said...

ikhlas jawapan tu..
alhamdulillah..
keh keh keh

muhamadsufian89 said...

nape tak jawab balas dengan mesej je?? haha

My Name is Mar said...

Bengong...
Hahahahahaha:D

saya cello191 said...

nak balas dgn senyuman jgk la...^^

SyaficqaHamdan said...

senyum tak perlu kate pape. mang terkedu la kalo kite jd jiran tuh. wakaka

Ateeka Amer said...

aku balas... "terima kasih"

Umie Artoqiemie said...

baiknye kau..
sedekah kan senyum HAHA

kaizen said...

minx pelempang tuh

RasyidHamid said...

kuang aja balas ngan senyuman jer...ahahaha...


awat rambot lu dah tak spike??...ahaha!!

vampire and his lady said...

haha.. geli geli..

kim heeruul said...

rambut lu mmg ada tocang yerk..? haha..
terbaik la lu punya jawapan..mesti lu punya makcik panas kan..haha

Gee said...

hehe...senyum2 pn boleh lah..nanti bagi lain..hikhik

yaya|azura said...

Hahaha... dah lawat dah baby bambam tu malam tadi. Tido ajerlah kerojenya... aihhh. Rasa nak kunyah je. :p

AesyaZealous said...

@My Name is Markekekekkekek

@muhamadsufian89 alaaa itu berteknologi sgt..bahahaha

@APihehehhehe

@Wanz Mejueztak bolehhh!! haahha

@Alip Apaikahkahkah kejamm nak maki akuuuu

AesyaZealous said...

@vampire and his ladyape yg geli dohh

@RasyidHamid kahkahkah tkar personaliti dahh..

@SyaficqaHamdanhaahahaha

@saya cello191 hulur2 sikit la jugak :)

AesyaZealous said...

@yaya|azurakunyah?? bahahah!!!

@Gee hehe betul2

@kim heeruulmne de..rmbut gua pnjg cm hantu

Realiti Imaginasi Untuk Inspirasi said...

wah!macam best je jawab cmgitu..nk amalkan lah lepas ni.hehe

Anonymous said...

So i'm a ardent gentleman. My current primary interest is probably exactly the same thing than our group discuss there and also I personally summarize the 2nd into my web-site :
[url=http://www.seo-formation.net]Tuto - SEO[/url]. Key issues of my personal web log will most certainly be :
- Referencer son blog sur google
- Notions de referencement
- Methode, tutoriel et conseil en webmarketing

AnNa said...

bez giler tgk...gua tgk ngn adik gua citer ni...

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat