Wednesday, August 31, 2011

Ragam Raya #2





13 comments:

fatin syahirah :) said...

haha. LOL. tak awet muda lah niii. hehe

haikalblank said...

kau bayangkan bagaimana keadaan aku yang penuh berjambang nih. huh!


" eh, ni ke anak kau midah yang dah kawin? "

ehem, muka aku muka dah ada anak berapa?

kaizen said...

@haikalblank ko x cukur jambang mmg x dpt la wet raye derr... hahaha

*x dpt wet raye gak...

Deeyaudeen Sabri said...

hehe.. nseb bek aku muke awet mude thp jeruk timun.. :P

Mimi Nur Farahin Hassan said...

hahahaha ble bsar je x dpt duit rye dh..mcm ni xnk bsar la..heeee

msredcheesecake said...

da tua pun beratur nak duit raya...hheee...msred join la...

SyazwanSarawak said...

nak sikit duit raya. hikhik

QUEENPINK said...

JIKA DAH BEKERJA,TAK DAPAT DUIT RAYA JUGA...HUHU...SEDANGKAN BELUM BERKAHWIN PUN...

Nyamuk Terbang said...

betapa tuanya kau..
aku pn nk buat gitu kalau kau mai raya umah aku
huahuahua

atiqsalleh said...

aku dapat lagi.. tue pun penat menyakinkan sepupu aku yg aku tak pengganggur berjaya

amirul iman said...

best arr citer org lidi nie !
like it ! :D

justcallmeanis said...

AHAHAH samala nasib nye haaaa :DD

justcallmeanis said...

AHAHAH samala nasib nye haaaa :DD

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat