Wednesday, July 6, 2011

Kurma

Assalamualaikum wbt para pembaca blog ku sekalian. firstly, nak ucap ribuan terima kasih kepada blogger2 dan bukan blogger yang sudi BLOGundi gua sebelum jam 6 petang 5 Julai. gua dah tersingkir dah pun. tak dapat top 10. okay boleh bawak beg kaler merah keluar pentas. #bajetAF hahahaha......

hari Isnin yang lepas, gua dan adik2 gua berpuasa. semasa nak bukak puasa, mak gua telah membuat satu adegan yang tidak disangka-sangka...





terperanjat boboi tau!! hahahaha.......

mak gua pun join sekali terikut-ikut kumpulan Sepah, Juara Maharaja Lawak.

bukan setakat kanak2 je boleh terpengaruh, orang dewasa pun same ye....hahakss...


17 comments:

Belbel said...

hakhak. spoting gile mama yuuuuuu.

norhatizahmohamed said...

selamat berbuka ! hahaha terlambat kott.

saya bukan tomato said...

hahahaah ,, mmg lawak la mak aesya ^^

wahhh dah wajah baru ye ^^

MissF said...

haha.. bkn terperanjat la.. tp tanjat boboi! ekekeke

u wont like me when im angry! grr

ghab van hal said...

haaaaa.....semput....kekeke..

NuR si CiKGu RiBeNa said...

mesti cumel ur mom ckp mcm tu..

Ku Azhar said...

comel seh! :D

naz & sya said...

ahaha.. nak jumpa mak ko la. haha

Miziey said...

"..kurma ini memang manis, tapi sayangnya perangai kamu tak berapa manis.." wahahahahaha...

pipoq said...

hahaha...sunat owh berbuka puasa dengan kurma..

muhamadsufian89 said...

mesti comel gila kan kalau tengok mak2 yg buat gaya camni. hehe

syAzAnA said...

mak aesya comel gila. haha.

#7 Wordless Wednesday!

Heidi Shafiq said...

hahaha.. kem salam kat bakal mak mertua aku tu ye.. haha.. :P

nur afiqah hani said...

haha! style la mak aesya :P

amna said...

kurma dulo! hehe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

sporting giler mak aesya tu kn.. hahahaha... semanis kurmo :)

Haryz Khairuddin said...

sporting gile dapat mak camtu.. n lawak2 kumpulan sepah mmg best.

haaa...semput lagi... ;p

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat