Sunday, July 10, 2011

hitam pun bersih jugak ape

Assalamualaikum wbt.. pagi2 lagi gua, adik gua dan bapak gua keluar nak pergi bersih. pergi bersihkan office lama, nak pindah office baru.. hahaha...

tak sampai beberapa kilometer dari rumah gua, ade road block. aiseh.

bapak gua : "kalau polis tanya nak pergi mana, jawab nak pergi bersih. saje nak tengok ape reactionnya"

gua : "oh. kite nak cakap, abg polis, kami nak pergi bersihhhhhkan ofis ayah saya" hahaha..

agak2 kene pelempang atau saman? bahahaha...


TAPI malangnya....

angan2 utk nak cari pasal dengan polis terbantut apabila polis melihat...

sticker "BAR Malaysia, Peguam" di cermin hadapan kereta bapak gua.

kemudian, "ok jalan"

arrghhh...


mak gua lagi advance.. gua suke pakai baju kaler hitam. hitam sgt cool yaw.

dengan selamba gua jawab, "jangan dilihat pada luaran. biar hitam, janji hati bersih"

lalalallala~


7 comments:

yeb :D said...

hahaha lu org femili mmg stylo. btw black is good color on girl..

Taufan Bin Ribut said...

bhahahah..sengal wey..mak ko mesti kiut kn?hahaha..


Entri terkini : Aku vs Camera dan korang yang gile camera
Entri sebelum :Diorang ni lesbian??
Watch my video songs ^_^

Fyqa said...

kihkih

pndai b'gurau :)

yunZatie said...

haha..naseb x sempat joke ngn incik pulis

Nazrul Ashraff said...

haha... sengal nya makcik ni..

Gee said...

hehe..sempoi la mak ko cah...best2

syahira ariff said...

heee
sy pakai baju pink yg bru dibasuh
bersih

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat