Monday, July 18, 2011

Aku, Gile

Assalamualaikum wbt.. apa khabar korang semua?? sihat? rasa hebat tak hari ni?

dulu lain sekarang lain. ya, kalau dulu2 kite suka minum susu botol, dah besar kite tak minum susu botol dah. minum susu dalam cawan kan. haha.

AKU
teringat dulu2 zaman sekolah rendah. siyesly dulu gua 'saya awak' atau 'ko kite' dengan member2. cikgu kata, penggunaan 'aku' adalah kasar bagi budak2 seusia kami. jadi, kalau ade yang cakap 'aku', kami balas....

tapi bila dah besar, jadi lain pulak..
haaa...kan.. tengok macam sekarang. gua guna 'gua' hahahaha...lain kan..


GILA
dulu2, mak gua memang tegur kalau kitorang cakap 'gile'. contohnye camni...

tapi sekarang dah lain...


mak gua pulak guna perkataan 'gile' kehkehkeh......


korang??


p/s : yeayy dapat free 4 complimentary passes for any movie kat TGV cinemas! hadiah daripada nuffnang sempena birthday. erkk? malas la pulak nak gi office nuffnang....T.T

23 comments:

kim heeruul said...

haha..gua pon guna gua..
boleh la ajak gua tgk wayang..haha

haikalblank said...

hahaha itulah dunia. semuanya berubah kan? HAHA

fatin syahirah :) said...

haha. sekarang dah pandai guna aku kau. tapi kt luar rumah je lah. kalau guna dalam rumah. mau kena marah nanti. haha

Ku Azhar said...

hahaha sabo je la..perubahan mengikut masa :p

Wadai Kipeng said...

hmm..

kaizen said...

ngeh3 klaka jer... dulu x buat skang buat...

*manusia sentiasa berubah sama ada kerah yg lebih baik or sebaliknya....

AIMAN said...

gila... isk gila..
hahah

einz miszmessy said...

terbaik...betui2...sama jep cm einz...tp de satu ag....guna nama....

miz rara v(",) said...

0k. j0m lanje aku tiket 2...
tgk m0vie sme2 lg.... =P

Cikya said...

haha, memang kalau guna perkataan gila masa kecik-kecik dulu kena tegur..

kalau cakap,
"Malas gila nak memasak..."
Ada lar yang balas,
"Dah gila ker belum?"

Adoi.. :D

izyan yasmin said...

ahaha , mak mak . :P

b a m b a m ' s said...

hhahahahha...anak buah CB..

ACHIKK!! BERDOSA LAR CAKAP PAKAI AKU..!!!

hahahaha.. pulak dahhh~ -.-'

Amira Anorah said...

gua belajar perkataan gua dari cik Aesyazealous, haha..

gua dah reti cakap aku kau la..seyes...bangga doe!..ahhaha

btw, lepak ngan sape ye?hehehe

J.Syazwana said...

aku tak kisah asalakn jangan dok I U I U sangat. kawan2 je pon. macam lesbian pulak. haha

vampire and his lady said...

nak tiket wayang! haha/ btw, mak sampai skang marah aku kalau aku guna perkataan gilerrr. haha

nanad said...

ber-awak macam pondan? gahah..lawak2.. ;D

Hafizi Sakan said...

teringat kecik2 dlu..klau ckp ngan mmber msti gune kami..klu gune ak msti mk mrah..haha

AesyaZealous said...

@fatin syahirah :)haha kat rumah kene sopan..heheh

@haikalblankbetul2..haha

@kim heeruuljom2..haha

AesyaZealous said...

@kaizentau xpe..patut dulu buat skang xwat..hahha

AesyaZealous said...

@vampire and his ladyhaha aku boleh!!!

AesyaZealous said...

@nanaditu ayat gua..hahaha

AesyaZealous said...

@Amira Anorahikut yg baik2 jee tauuu,,haha

AesyaZealous said...

@Cikyakihkihkih...org kate kalau selalu ckp gile nnt kite yg gile..haha

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat